Tyras trio..
De fick sin första vaccination idag..Tyras tjejtrio,tiden går såååå fort!!
Det blev många bilder tagna innan det blev en någolunda på de tre tillsammans
typiskt också försvann solens bra ljus.
Det är min Golden Stars Ivanhoe som är pappa och mamma Kibows Tyra Banks som är mamma.

Vilken härlig bild.

UNDERBART foto på tjejerna, de ser alla såå FINA ut. Och vad snyggt det är med deras gröna ögon.
/Helen
Otroligt sööt katt-trio!!<3 och bilden är ju helt ovärklig!! hur får man tre kattungar att sitta stilla samtidigt? :O bra jobbat ;)
vad hetter dessa sötnosar??
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW

UNDERBART foto på tjejerna, de ser alla såå FINA ut. Och vad snyggt det är med deras gröna ögon.
/Helen

Vilken underbar bild på 3 helt underbara tjejer,,,grattis till dom
//Tessan
#1 Tack! Du fastnade för BeMy Girl "Gullan"
#2 Tack! sussi
#3 Tack så mycket!
Deras ögonfärg idag skvallrar om att de kan bli riktigt orangefärgade som färdiga,(de slog om från blått till grönt lite för tidigt för att jag ska tro på att de blir bestående),och det är ju helt Ok! på Shaded Silverpaddan/orna.(de kan vara 2st)
#4 Tack! Jag hade en av mina söner till hjälp,själv är det svårt att ta på flera när de är livliga
De heter BeMy Girl "Gullan",BeMy Friend "frenny" och BeMy Love "Lovisa".
#6,7 Tack! Tessan & Lena

WOW vilken bild!!!!!!!!
Och givetvis söta kattungar!!!!!!
Kram Chatrine

Läcker bild på söta små
Vilken fin bild ni har fått till! Kan inte ha varit lätt! Jätte söta är de!

Vilken fantastisk bild! Jag är mäkta imponerad att du fått alla att sitta som små änglar inför kameran *ler* Har du någe tjyvknep så får du gärna avslöja detta *s*
Underbart söta är de iafmed ett fantastiskt uttryck!
Kram!
Tina
#9,10,11,12. Tack så jättemycket! roligt att ni gillade dem
Tina…..tipset är väl att ta hjälp av en tonårig grabb som kattungarna bara sett som lite klantig och "burdust framfusig"..hihi!
en sådan grabb gäller det att hålla koll på tänkte nog tjertrion och blev förstelnade.
ett helt underbart bra kort…o helt oemotståndligt vackra katter
superfint

Vilka vackra kattungar, nästan overkligt vackra!! MUMS!!
De är underbara! Och vilken fin bild!
men vilka helt underbara kattungar, och vilket kort,
deras utseeende är verkligen något extra med sina gröna ögon, hur gamla är dom nu, och någon tingad, måste väl alla tre vara, 
Maggan47

Härlig bild på Tyras supersöta bebbar, inte lätt att fota småttingar som rör sig hela tiden och 3 st.
Jättefina småkissar!
Inte sitter mina kattungar så där still, och de brukar alltid titta åt olika håll:)
Susanne
Vilka söta namn* Jag vill ha en!! A men tror inte att min misse skulle bli så glad 
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Underbart söta kattungar mums… och vilken bra fotograf du är å att du kunde få dom till att sitta still så bra..super fint foto =))
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Vilka jättefina