Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 1430 ggr
Marita-L
0

Min Fiona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte visa er lite foton på min Fiona..hon är i dag 44 i dag…Det var inte länge sedan hon såg ut så här…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=6e96efcb-abe6-470c-8526-832da385bb3f&Filename=Tabby Fiona 104.jpg)

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Nu har hon blivit 1 år och väntar sin första kull…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=bfaaf6d4-6b0d-4ebb-86a2-4ba6e92adac0&Filename=Fiona 001.jpg)

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Ett till på gumman..magen är inte så jätte stor ännu..men hård..

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Så stor man blivit :))))) Och så stor att man ska ha små bebisar, hon blir säkert en duktigt mamma. Vilken kanonfärg på ögonen hon har

/ Carina

manbukten
0

Hon är såååå fiiin. De växer upp så fort

Marita-L
0

Tack Carina och Manbukten

Crystal Pearl´s

dexter
0

Ojjjjj vilken pärla….;)

Cajza
0

Så fin hon är och vilken ögonfärg, jättefin. Håller tummarna för henne att det går bra "att bli mamma" // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

BeautyAngel
0

Jätte fon exotjej :) Lycka till nu med hennes kull. Måste vara något alldelens extra att få kull efter en egen uppfödd Kyss

Marita-L
0

Tack snälla ni !! Ja den blivande pappan är Hassllidens Silver DaCapo…min lilla goding… jag hoppas extra mycket där för jag skulle så gärna velat behålla…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=0905fe45-a1e8-491c-9dcc-d154822d8fc4&Filename=Grabbarna ute 116.jpg)

Crystal Pearl´s

Bullan
0

Du har så vackra katter…farligt lägga ut sådana hära biler ;) Man blir ju så sugen. Deras utseenden och ögonfärg ihop…ska bli mkt spännande att se vad det blirSkrattande Lycka till med dem!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Annkis54
0

Fiona är bara såååå vacker
o bebbarna …wow

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Chiarettos
0

Vilken vacker tjej och vilka underbara ögon

//Bodil

kalltorpets
0

Måste ju bara bli vackra bebbisar efter så snygga föräldrar!!!!

Lycka till……Lena FritzSkrattande

Marita-L
0

Tack snälla ni..nu håller jag bara tummarna.

Crystal Pearl´s

Sidentassen
0

Jaa du Marita, DOM bebisarna vill ja verkligen se, för föräldrarna är ju bara sååå vackra. Liiiite korthårig mamma förståss, men ögonfärgen är ju bara att dö för :-)

Lycka till med den här kullen

Önskar Lotta P

Marita-L
0

Gråter snyft hon började löpa på dag 46 …magen var full av mat !!
men är nu omparadKyss så nu hållar jag tummarna denna gång… Sååååå den runt den 26-27 så hoppas jag på riktigt röda svullna tuttisar =))

Crystal Pearl´s

Bullan
0

En sådan luringFörvånad Hoppas att det tagit denna gången, jag håller tummarnaCool

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

Ja nu så är hon dräktig..alla tuttarna lyser…så nu hoppas jag bara att allt går vägen..'

Crystal Pearl´s

BumbleBee
0

Grattis Skrattande

// Lillevi

SussiF
0

Grattis, hoppas det går bättre den här gången :-)

Sidentassen
0

GRATTIS till dräktigheten. Nu ska du se att det blir många många finfina bebisar:-)

Jag kan berätta att inte heller min Smulan vart dräktig, hon bara lurade mig och var skendräktig. Så hon har antastat stackars Göte här så han har varit rent generad. Han är ett år nu men fattar nada ännu……

Hälsar Lotta P

Marita-L
0

#21 hahahaha ja men han kommer nog snart

Crystal Pearl´s

yadhayezibas
0

Stackars Göte!! Hahahaha!!

Summerwinds
0

Grattis Marita till Fionas dräktighet också! Ska bli spännande att se resultatet sen efter dina fina katter! DaCapo sköter sig bra Flört! Kram

Sidentassen
0

#22 & #23 Ni får inte skratta åt min stackars Göte. Han är ju mammas bebis förstår ni väl. Flickor som beter sig på det där viset borde förpassas någon annanstans anser han för han blir sååå generad förstår ni.

Nu när Smulan löpte kröp hon under honom och lyfte upp honom i luften, han blev dörädd. När han åt ställde hon sig med rumpan mot hans rumpa och trampade och gned samtidigt som hon tryckte upp honom mer och mer mot väggen. Till slut stod han med alla 4 fötterna i matskålen och visste inte var han skulle ta vägen……(Ja jag har riktigt stora skålar jag)

Så han lär nog dröja den mannen är jag rädd……..

Hälsar Lotta

McLaren
0

#25 *ASG* Stackars Göte med så framfusig tjejOskyldigSkrattande

Marita.L Sååå fin hon har blivit din GloriaKyss. Hennes ögon tycker jag är underbara. Är det vanligt att ögonfärgen förändras från det att de föddes?? Jag ser att Gloria hade en annan färg när hon föddes….

Nikis ögonfärg har också förändrats. Han har mera orange i sin färg. GröngölingsfrågaFlört

OhFours
0

Vad spännande då får vi se vad det trillar ut för något där dåSkrattande. Älskar hennes VACKRA ögon.

/Helen

Annkis54
0

nu håller vi alla tummar Marita

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

#26 Ja färgen förändras med tiden. När dom är ca 2 år är den färdig så där men sedan fördjupas den ytterligare 1 år… Så det tar ca 3 år innan ögon färgen är sig helt klar.

Vissa som min Fiona ..hon är nu 1 år å har en super färg ..jag bara smällter…så jag kan bara tänka mig hur det blir när hon är färdig.

Generalen här hemma blir bara bättre å bättre jag är helt chockad så fin färg han har..nu blir han 3 år i februari.

Tack skall ni ha alla ..nu väntar vi igen med spänning.

Crystal Pearl´s

Lovebuffen
0

Vad SÖT hon är, och pappan också, så det kommer att bli supersöta kattungar, inget tvivel om den saken!! Oj, oj!!

Marita-L
0

Ja då var denna lilla damen i dag 51…nästan ingen mage här heller så kanske det bara är en eller två här medOskyldigCoolVikt uppgång 505 gram

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=17636c2a-83af-4035-b916-91e7dc7a9730&Filename=b 006.jpg)

Crystal Pearl´s

englagirl
0

Håller tummarna för MÅNGA sötnosar fast det troligtvis bara är några :-(

Kram o lycka till

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Marita-L
0

Tack Lena..ja det kanske bara blir en… Oskyldig

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Dag 53Cool

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Ja här växer också magen men inte så mycket putande ut på sidorna men så mycket större ändå… Dag 57 idag. Väldigt mycket kelande…får knappt sova för det skall gosas hela tidenFlört

Crystal Pearl´s

krasivis
0

Lycka till också till Fiona och dig! Här är det väl några dagar till att vänta…

Marita-L
0

#36 Tack..ja vi går här å njuter av magarna…så mysigt

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Dag 58 och å vad vi har sovit å tjurat i natt…

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Dag 59 ..hon har ropat å gnällt hela kvällen igår å natten…precis som om hon skulle föda bebbar NU…..

Kö till toa lådorna hihihihihi

Crystal Pearl´s

Marita-L
0

Dag 60 allt lugnt som tur är!!

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

nu ska hon allt hålla sig lugn några dagar till:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Dag 61…ropat å varit s kärleks full hela nattenGlad

Crystal Pearl´s

Bettyback
0

Jag hoppas att du får några dagar till på dig för att "vila".Pussa på Gloria o de små och be Fiona knipa.

kram Lena

Lena W

Betty Back`s Exotics

Marita-L
0

Dag 63…tuttisarna har blivit mer hängiga å större…hon har börjat ha förvärkar…oregel bundna…så kanske i natt eller i morgon eller så väntar hon längre… hon är så kärleks full…Glad

Crystal Pearl´s

heliotropes
0

Här är det fler tummar som ska hållas ser jagFlörtGlad

Eva // medarbetare på Perser

Marita-L
0

Dag 64 lite orolig..vandrar..springer på toa å äter å dricker ..bäddar i bolådan ..vart annat.Glad

Crystal Pearl´s

cobbyluck
0

Hej Marita.

Har det kommit några små hos dig?

Håller tummar och klor på att allt går bra och att du får många bebisar.

Kram

Yvonné