VÅRAN TESSAN73
Jag vill ge min tessan73 värdens största KRAM hon är en helt underbar vän skall ni alla veta
en som alltid finns vid min sida och lyssna ger råd och aldra minst
hjälper mig
KOLLA IN MIN HEMSIDA NU
DETTA HJÄLPER TESSAN MIG MED OCH LÄGGER NER SIN SKÄL I DENNA ÄVEN HON BOR I VÄRDENS ÄNDE CA 80 MIL MELLAN OSS MEN VI ÄR SOM SYSKON ..
SÅÅ TESSAN HÄR KOMMER EN JÄTTE KRAM TILL DIG
du är en ängel skall du veta som
hjälper mig med min hemsida för jag inte kan själv

jag älskar dig gumman tack för du finns

Nämen tusen tack vännen, jag blir ju helt tårögd. Tack för att du oxå finns
. Och du vet att jag bara tycker det är roligt att hjälpa dig.
Tusen kramar (minst) till dig//Tessan
du är värd alla rosor i denna värd skall du veta
och du är den som finns vid min sida när man är ledsen och glad goda råd och mina dumma ider haha
du är den finaste som finns skall du veta du är en ÄNGEL 
JAG ÄLSKAR DIG SKALL DU VETA DU ÄR DEN BÄSTA VÄN MAN KAN HA

Du har en Jättefin hemsida och vackra katter 
Skickar också en kram till Tessan, jag är otroligt glad att jag fått dig som vän 
kram Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se

Jag håller med alla jag med!
-"Tessan! Du e en fantastisk vän både i medvin & motvind. Du finns alltid där när jag behöver dig; det spelar ingen roll om det gäller katter, graviditeter, barnvakt eller vad som helst….du ställer alltid upp! Sen är du fantastisk att frisera missarna med, speciellt när min egen tid inte riktigt räcker till!!! Tack för att du finns & att du är den du är!
Massor av kramar!
Tina m familj

Jag kommer snart o ger dig stora kramen
. Måste säga tack detsamma,,,du är en helt otrolig vän du med, som alltid ställt upp när man mått piss,,m.m. Massor med kramar till dig oxå, skulle inte klarat mig många gånger utan dig
Kram Tessan o kissarna
hmmmm undrar vad du har gjort nu Tessan:):)
eller har du bara varit dig själv
kramar i alla fall från mig oxå

#7 Hi hihi Annki,,jag är bara mig själv som vanligt, tror jag,,,jo förutom att jag är lite galen ibland då, men det bjuder jag på :):)
Kram på dig i massor oxå
galen va det ja haha nej du tessan du är underbar som ägna mycket tid ork på mig tex
jag älskar dig tessan