Harlibrie´s Lucille Ball
Ville visa en av mina nytillskott Lilla Lucy som är en PER f 02. Henne hämtade jag hem i måndags och jag är så kär i denna lilla tös. Hon är en diva med en massa divalater i bagaget *ler*, en padda som vet vad hon vill och pratar massor. det bästa hon vet är mjukost med räkor och det vill hon ha mycket och ofta *ler*.
Tusen tack Tina och Mats för förtroendet av att få förmånen att bli ägd av Lucy *fniss* (hon äger mig inte tvärtom).
Massa Kramar till er alla
Helen, Lucy, Pixel och resten av gänget

Grattis till en läckerbit

Vacker liten tjej

Oj oj oj Helen vad vacker hon är,,,all lycka med henne,,,brosan hälsar
Kram Tessan

Jätte söt tjej
/Britt-Marie

Grattis till en jättevacker tjej. Lycka till med henne // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Grattis till en jättego och söt tjej
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se

Åhhh…här har vi "gammelhusses" lilla diva-donna *S*
Jo, räkost d ska det vara & endast Kavlis räkost på tub *S* morgon & kväll annars så "gnaskar" hon på ens fingrar till man förstår & hämtar tuben! Stjärnögd d e hon åxå & man ser "buset" i hennes ögon!
Denna lilla "diva-donnan", hon har en speciell plats i hjärtat hos "gammelmatte" & "gammelhusse"! Så vi e så otroligt glad att det är hos dig, Helen, hon fått sitt framtida hem!
Massor av kramar! (&en klick räkost till Lucy)
Mvh!
Tina m. fam

Lucy och jag tackar för de fina orden om henne, ja hon är en mycket viljestark liten dam med glimten i ögat. Jag lovar *ler*.
/Helen
ytterligare en sötnos från tinas fina katteri
grattis

Tack Anki jag är så nöjd och glad för mina Harlebrie´s katter som är både VACKRA cch otroligt sociala och så goa. Så åter igen ett stort TACK Tina för att jag fått förmånen att äga dessa och för att du är en så go vän.
/Helen
ÅÅÅÅ va fiiiin hon är!! Jätte grattis till henne
//Åsa