Perser iFokus

Perser

Etikett16-om-ifokus
Läst 1004 ggr
Trini
0

ifokus katten

Kul att den röda lilla kattungen är tillbaka där uppe, den är så söt tycker jag !

diana_
0

Tycker den är söt och fin med, bara att på något sätt kändes det fint se Conchi ( +) där varje gång jag loggade in….

Kittentotts
0

Vi vet inte hur denna katt kom in igen, men den är fin, på nått sätt så säger bilden något, fint foto, bra fotograf gör den fin på plats

Får se om den blir kvar, först måste vi få veta hur det gått till då den ploppade upp igen :))

/ Carina

diana_
0

Jaa håller med att det är en mkt bra tagen bild! blev bara så förvånad när jag logga in och den andra försvann, men så kan det gå.

Trini
0

# Visst var det också fint med conchi där uppe, hoppas du inte tog illa upp. Det är kul med lite omväxling tycker jag och så fastnade jag på nåt sätt för den där lilla röda :)

[Guardians]
0

Vems är denna fina röda katt?

diana_
0
# 4Nej då tog inte illa uppFlört
Bart
0

5# Det är väl Uffes Ricko när han var kattunge.

[Guardians]
0

#7. okey, så vacker

Kittentotts
0

Tänkte inte heller på detta Diana med att du kanske tog illa upp gällande Conchi inte va med längre, min lilla va ju med på samma bild(exoten) Men jag gillar bilden ovan, man ser liksom hela katten, den lyser på nått sätt, tror på ha en katt i Loggan bara

/ Carina

Annkis54
0

pratade det inte i en annan tråd att den troligtvis hade kommit upp igen för att de uppgradera o liknande:)
Conchi kommer kanske tillbaka
eller varför inte en ny tävling om just den bilden igen

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

yadhayezibas
0

Ny tävling tycker jag Glad

Annkis54
0

tycker oxå det vore kul
den röda katten är suuuupersnygg
men….en ny tävling är ju alltid kul