Perser iFokus

Perser

Etikett: 06-till-salu
Läst 994 ggr
RaktajinosCattis
0

Tiden rinner iväg 14 v redan..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sweeney Todd är kvar hemma, igår flyttade hans syster. Det är meningen att han oxå skall flytta men jag har varit dålig på att annonsera. Igår blev han veterinärbesiktigad och chipmärkt så han är leveransklar :)

Annkis54
0

en riktig fining

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Så söt Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Åh va fin han är!

/ Carina

Dockan
0

FörvånadDet måste vara Miss Saigon bror otroligt söt och go han med.LenaCool

Hälsningar LENAGlad

Tessan73
0

Vilken underbar liten kisse

//Tessan

Lovebuffen
0

Men så SÖT han är! Kan inte bli svårt att få honom såld, han är ju ljuvlig!!! MUMS!

sorundas
0

Vilken sötnos!!

Gunilla

S*Sorunda's

RaktajinosCattis
0

Hmmm .. det är mycket knepigt folk ute i stugorna, det upptäcker man när man annonserar. En undrade om han kunde vara utekatt och bo i en box i stallet…. !!

En annan familj frågade om det kanske kan gå bättre me en raskatt än en bondkatt om man har 4 st jack russels som inte gillar katter!!!

Ett erbjudande att köpa honom på avbetalning med 50 kr / månad…

En tjej undrade om det gick att lära katten att inte vara i soffan, fönsterbrädor och på borden.

Gahhh!!!!  Vad tänker man med ibland. Eller är det jag som är för kräsen?

/Cattis

krasivis
0

Nej det är du inte!!!! Folk är inte vettiga!!! Fortsätt att vara kräsen för du vill ju att din misse ska få det allra bästa hemmet, eller hur? Det finns säkert någonstans därute. /Elisabet

Kittentotts
0

#8 haha ja du! Det finns så mkt knepigt folk

Nä du är inte kräsen!

/ Carina

Amorstroll
0

Håller med!

Tänk att det finns så mycket konstiga människor med konstiga idéer! Slutar aldrig förvånas över alla konstiga förfrågningar från s k "kattungeintressenter" !!!

/Lisa L S*Amors Troll

sorundas
0

Nog finns det knepigt folk som vill köpa kattungar, man slutar aldrig att förvånas.

Gunilla

S*Sorunda's

Annkis54
0

håller med ovanstående talare (i flertal):):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

SussiF
0

Åååhh så söt man kan vara då !

McLaren
0

Såååå söt och näpen!!Kyss

Flisans
0

Hur söt som helst Kyss

Du e inte alls kräsen.

Rätt hem dyker upp tids nog.

Lycka till!

RaktajinosCattis
0

Haha det tar inte slut på tokigheter … idag ringde en dam som sa att hon var Mrs Doolittle!!!!! Hon räddar katter som inte har det bra och vill gärna rädda raskatter från att behöva åka på uställning….. hmm jag blev helt ställd och frågade om hon drev med mig … men nädå ..

miascharming
0

# 17  * ASG *Skrattande

// Mia

Kittentotts
0

#17 Va?Förvånad måste vara något fel på ditt telefonnr el nåttSkrattande

/ Carina

Lovebuffen
0

#8 och 17!

Alltså jag häpnar (och blir lite mörkrädd!!!), vilka skumma människor det finns där ute?!?!?!!?!?

Men du, snart dyker RÄTT hem upp där din sötis får ett gott och tryggt hem! Håller tummarna för det!

Tiarasmatte
0

Du får väl skriva i annonsen; endast seriösa…ej avbetalning!!!!!!!!

Annkis54
0

#21..tror du det hjälper:)
vem stoppar det..om folk är ute för att jäklas:):):)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

IdaJ
0

Jag har haft folk som ringt på min annons om perserkillar som frågat om de orkar lyfta och dra mycket. För den personen "trodde" att det var riktiga pojkar jag annonserade ut och inte katter… :)

RaktajinosCattis
0

#21 Hmm.. jag tror faktiskt att det är som Annkis skrivet … det hjälper inte. Som hon som ringde igår .. hon var mycket seriös i sina egna ögon, betala var det ju inte ens prat om .. hon skulle ju befria Sweeney från hemska mig.

Annkis54
0

#23+23..hmm
ja..sist jag annonserade så var det en "tant" som ringde..hon lät som en bra bit över 70 år i alla fall
-jag har haft katt, men vet inte om jag ska ha…men jag saknar.
-min sambo kommer hit med hundarna o då vet jag inte hur det går för de jagar katten
-egentligen så tycker jag inte om att folk annonserar…då är det bättre att man slår ihjäl de direkt

ja, jag satt bara o sa hmm o ja o hmm o hehehehehe
jag är helt säker på att hon menade allvar

en annan gång hade jag en bekant..en kvinna i min ålder (50+) som bodde ute på landet. Hade katter. o ville ha långhårskatter oxå. Alla katterna var ute. Hon frågade mig om jag hade nån hane…nån som inte "höll måttet" o som jag ändå skulle slå ihjäl!!??..
De som inte "håller måttet" de säljer jag till sällskap, sa jag…jag slår inte ihjäl nån.
-men jag menar de som inte är så snygga som du ändå slår ihjäl….det var ingen ide….jag svarade hmmmm mmm
nä jag har ingen
många olika sorters människor finns det hehehehehehe

endast seriösa förfrågningar….när jag läser det i annonser så tänker jag….haha….skulle det stoppa mig om jag vore oseriös
nopp hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

McLaren
0

#23,24,25 Men gudFörvånadFörvånadFörvånad

Finns det sådana människor??? Jag blir mållös…..

RaktajinosCattis
0

Lillen är kvar hemma .. ajaj börjar bli farligt fäst vid honom nu! :)

Hur gör ni andra när ni inte får sålt en kattunge.. sänker ni priset? Jag vill inte göra det för jag tycker inte priset skall avgöra om man vill ha min lilla "prins" eller inte. Men samtidigt är det ju inte möjligt att låta var enda liten en bo kvar hemma…

/Cattis

SussiF
0

Jag har ju Primus (1 år) kvar, nu är han visserligen tingad mrn jag brukar inte ha så bråttom med att få katterna sålda…..Är dom kvar lite längre så är dom, det dyker alltid upp någon som är intresserad förr eller senare :-) Sänka priset finns inte en chans att jag gör, i alla fall inte i annonsen ! Jag kan tala om för den som är intresserad att hemmet är viktigare än priset och sänka eventuellt lite om allt annat känns rätt och bra. Man får gå på känsla lite.

Behåll priset och katten ett tag till, du behöver inte oroa dig, rätt vad det är så dyker rätt köpare upp.

Kittentotts
0

#27 Det är ingen fara Kusin alls ännu, dagen kommer då rätte köparen dyker upp

Ska ha dig i tankarna också när de ringer hit

Kramis!

/ Carina

Annkis54
0

jag håller FULLSTÄNDIGT med #28
is i magen
men…sen kan det ju vara så att man kanske inte har plats eller annan orsak så gör att det blir lite akut
men generellt sett….#28

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se