Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 377 ggr
englagirl
0

Så här var min dag.

ÄNTLIGEN en ledig dag *ler*

Känns som om man bara jobbar,jobbar,jobbar och har massor att göra hemma,så idag då jag var ledig så fick jag äntligen lite gjort.

Ulrika och Björn kom från Kramfors efter lunch och hämtade NalleMaja.

Ett jättetrevligt par som tog en liten kurrande Maja i buren och som lämnade ett stort tomrum efter sig.

Jaja,hon var redo att flytta och hon kommer att få det kanon,det är jag övertygad om.

När så dom åkte så kom mitt barnbarn Engla på lite fika och sen gick vi med hennes nya dockvagn för att handla lite.

På vägen ner i trappen så går jag förbi min gamla lägenhet och på dörrhandtaget hänger det en blomma från blombudet.

Lite förvånad blev jag allt då jag vet att jag inte har några beundrare *asg* Tar bort papperet och där är en underbar bukett från en gammal elev med en lapp hängandes på stjälken där det står…….

I dag är det 1 år sedan jag tog något av det bästa jag har,tack vare dig!! Jag är dig evigt tacksam. Många Kramar…………………. 

Kan man bli annat än GLAD? :-) Vilken gullig tjej…..tänker på sin gamla trafiklärare :-))))

Nästa glada överraskning är att jag har fått tag i en rund säng!!!!

Så om allt går som jag vill, så åker jag och hämtar den imorgon eller till nästa helg.Hoppas att det blir imorgon så jag är säker på att få den :-)

Nu känns det som om jag är redo för sängen.Det var länge sedan jag var så här trött så jag ska nog passa på att få några timmar då det är lugnt.

Kram på er alla som vill och ha det bäst

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

lenaP3
0

Härligt med sån uppskattning, det värmer verkligen!
Klart du måste försöka hämta sängen i morgon, katterna vill väl ha in allt sitt i nya lyan också ;o) Blev det den jag såg också?

Kramar, P3

englagirl
0

#1 jaaa,hon svarade idag, så håll tummarna att jag får åka imorgon o hämta den :-)

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

RaktajinosCattis
0

Va härligt men jag förstår eleven! Jag är min trafikskolelärare evigt tacksam för att han stod ut med mig och äntligen fattade jag precis allt ( jag har gått på 4 olika trafikskolor sen jag var 18 och fick mitt körkort när jag var 32)

/Cattis

englagirl
0

#3 Kul att du fick ditt körkort till slut, men som trafiklärare kan jag tycka att det är lite synd att du skulle behöva gå till 4 trafikskolor innan NÅN fattade vad just DU behövde.

Kör försiktigt :-)

// Lena

//Lena

www.categoris.se

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Annkis54
0

så kul för dig Lena…alltid roligt när folk visar uppskattning

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

RaktajinosCattis
0

Hmm jaa jag har själv funderat på det många gånger … jag är en väldigt teoretisk person men inte så praktisk .. teroin funkar grymt bra men att få det me in i den verkliga trafiken tog en stund :)

Jag tror faktiskt att de tre första lärarna var väldigt lika. Dom var för snabba för långsamma mig och då blev jag nervös och så blev det fel. Alla tre var oxå riktiga pladdermajjor :) ( Jättetrevligt men inte när jag är nevös och skall ha uppmärksamhet nån annanstans) Ett annat stort problem var ju att jag försökte vara så himla trevlig tillbaka och försökte småprata DET är inte nån bra idé när det gäller mig :)

Men min 4:e lärare ( 64 år och har varit lärare sen innan jag föddes) "kände igen min typ" eller nåt sånt :) Lugn, bestämd, saklig och sa bara det viktigaste i "små portioner"  Han sa ialla fall en sak som fick mig att börja gråta på riktigt :) Att sådana som jag ofta blir dom bästa bilförarna sen när man väl är färdig. Oavsett om det ligger nåt i det eller inte så var det en underbar bekräftelse på att man inte är en helidiot haha :)

/Cattis