Halloooooooo
Nu är jag tillbaka på nätet om nu någon skulle märkt att jag varit borta mycket
I sex veckor har det varit folk här.Sista veckan Var det dottern och barnbarnen.Den veckan har vi njutit av. Men innan nå det är över nu.
Jag har förmodligen missat en massa trådar.Så Grattis alla som fått småttingar.Grattis till alla som ställt ut och är nöjda med sina resultat.
Till helgen åker jag på utställning till Kristianstad och MIN kattklubbs utställning.Ser fram emot det i massor.//Sylvia
Nämen där är du ju
välkommen tillbaks..
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Välkommen tillbaka men visst är det mer än sex veckor
Mona
Välkommen tillbaks.
Jag har ju själv varit väldigt inaktiv här,man har ju passat på att göra annat när väderet har varit varmt och gott. Nu börjar det bli kyligare och med den kommer värken:( och man kan inte göra så mycket annat man skulle vilja,då får man desto mer tid att följa med här i forumet.

Tack tack!!
#2Jo det var nog lite sporadiskt innan också men Hela Juli hade jag inneboende.B&B verkade det som.Så sonens semester hemma frös inne och dottern fick skjuta på sin.Men nu så ska det väl bli som vanligt igen hoppas jag.
Ser fram emot lite gott umgänge här på perser i fokus nu//Sylvia

Hej Sylvia! Vad roligt att du hittat tillbaka. Men sommaren är en orolig tid med besök och att åka bort så nu har nog många börjat komma tillbaka. Vi kommer att träffas i Kristianstad till helgen, det ska bli roligt. Hoppas allt är bra med "Gangstern". Ha det bra // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#5 Ja nu så är det vardag igen skönt tycker jag.Ser fram emot att att träffa dig och Mattias i helgen.Då får det bli fika och snack
Jodå Gangstern mår utmärkt och kryss i taket han har pälsen kvar.//Sylvia
Va roligt du är tillbaka,du som jag haft mycket gäster,men snart åker jag o Majken på en skön minisemester,ska uppleva gamla minnen o gå på Liseberg,hoppas vi ses snart igen.Lena
Hälsningar LENA

#7Hoppas du och Majken får en trevlig mini semester
Uppleva gammla minnen är rätt kul ibland
Vi kanske ses om fjorton dagar då ska jag ju till Kalmar och lära mig massor om färg genetik med mera.
//Sylvia
Hej Sylvia
ja…jag har allt undrat vart du har tagit vägen.
men då förstår jag
jag oxå har varit mycket mindre här än vad som är vanligt
Lars har semester denna vecka oxå, så då blir det oxå lite sparsamt. Men sen…då ger vi järnet
för min del är närmsta utställning Drammen i september..wow