Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 520 ggr
ophelia
2008-08-11 16:09
0

Halloooooooo

Nu är jag tillbaka på nätet om nu någon skulle märkt att jag varit borta mycketObestämdI sex veckor har det varit folk här.Sista veckan Var det dottern och barnbarnen.Den veckan har vi njutit av. Men innan nå det är över nu.

Jag har förmodligen missat en massa trådar.Så Grattis alla som fått småttingar.Grattis till alla  som ställt ut och är nöjda med sina resultat.

Till helgen åker jag på utställning till Kristianstad och MIN kattklubbs utställning.Ser fram emot det i massor.//Sylvia

Marita-L
2008-08-11 16:54
0

Nämen där är du juCool välkommen tillbaks..

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

manbukten
2008-08-11 16:58
0

Välkommen tillbaka men visst är det mer än sex veckor

Mona

heliotropes
2008-08-11 17:07
0

Välkommen tillbaks.Glad

Jag har ju själv varit väldigt inaktiv här,man har ju passat på att göra annat när väderet har varit varmt och gott. Nu börjar det bli kyligare och med den kommer värken:( och man kan inte göra så mycket annat man skulle vilja,då får man desto mer tid att följa med här i forumet.

Eva // medarbetare på Perser

ophelia
2008-08-11 17:29
0

Tack tack!!

#2Jo det var nog lite sporadiskt innan också men Hela Juli hade jag inneboende.B&B verkade det som.Så sonens semester hemma frös inne och dottern fick skjuta på sin.Men nu så ska det väl bli som vanligt igen hoppas jag.

Ser fram emot lite gott umgänge här på perser i fokus nu//Sylvia

Cajza
2008-08-11 19:29
0

Hej Sylvia!  Vad roligt att du hittat tillbaka. Men sommaren är en orolig tid med besök och att åka bort så nu har nog många börjat komma tillbaka. Vi kommer att träffas i Kristianstad till helgen, det ska bli roligt. Hoppas allt är bra med "Gangstern". Ha det bra // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ophelia
2008-08-11 21:00
0

#5 Ja nu så är det vardag igen skönt tycker jag.Ser fram emot att att träffa dig och Mattias i helgen.Då får det bli fika och snackSkrattandeJodå Gangstern mår utmärkt och kryss i taket han har pälsen kvar.//Sylvia

Dockan
2008-08-11 21:25
0

SkrattandeVa roligt du är tillbaka,du som jag haft mycket gäster,men snart åker jag o Majken på en skön minisemester,ska uppleva gamla minnen o gå på Liseberg,hoppas vi ses snart igen.LenaFlört

Hälsningar LENAGlad

ophelia
2008-08-11 21:29
0

#7Hoppas du och Majken får en trevlig mini semesterGladUppleva gammla minnen är rätt kul iblandSkämsVi kanske ses om fjorton dagar då ska jag ju till Kalmar och lära mig massor om färg genetik med mera.Skrattande//Sylvia

Annkis54
2008-08-11 21:33
0

Hej Sylvia
ja…jag har allt undrat vart du har tagit vägen.
men då förstår jag
jag oxå har varit mycket mindre här än vad som är vanligt
Lars har semester denna vecka oxå, så då blir det oxå lite sparsamt. Men sen…då ger vi järnet
för min del är närmsta utställning Drammen i september..wow

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se