Uppdaterad hemsida!
Hej hopp, (hoppas det är ok att ta samma inlägg som jag skickade på en annan lista, blir så jobbigt att skriva om
)
Vi på TriniCat´s har uppdaterat vår hemsida lite. Besök den gärna om ni har lust! Det finns bland annat nytagna bilder på Rolle, vår blivande avelshane från ZsaZsa´s !
Rolle har genomgått en operation för att ta bort en polyp som växt i hans ena öra (inget ärftligt eller smittsamt-bekräftat av veterinär) och han blev då rakad på en stor del av framkroppen. Det är därför bilderna blev skurna så mycket :) Han ser för lustig ut med sin rakade hals :)
En kämpe har han varit dock, och är, man skulle inte märka att han blivit opererad om det inte vore för hans rakning :) En stor eloge vill jag ge till Gunilla och Palle på ZsaZsa´s, uppfödare som ställer upp i vått och torrt!!
Visst är han fin :) Lite urvuxen förstås, men han är ju i slyngelåldern.
www.trinicats.com
är adressen till vår sajt, välkommen!

Kanonfin hemsida med VACKRA katter, favoriten är din Rolle. Skönt att höra att allt gått bra med Rolles operation och att han mår bra.
/Helen
Roligt att följa dina katter, Trini. Han ser jättefin ut din nya hane. Grattis också till titel och utställningsresultaten. // Mvh Malin
Hej och tack för era fina ord om mina missar och hemsidan :)
Det är daniel som gör jobbet med sidan, men jag som "ger order" om hur den ska vara hihi.
#3, din Optimus ser söt ut :) Ja vi får se i framtiden hur man tänker med parningar osv, nu ser vi fram emot lite utställningar med flickorna och så ska Rolle få para dem sedan när han han har kommit på grejen :) Men tack för erbjudandet!

Han är supersöt lille Rolle! Skönt att han är bra nu!
Många kramar från halvbrorsan och halvsyrran här hemma hos mig!
# Hej LilaTiger
Tack för dina ord! Du mailade förut, men allt var så upp och ner med Rolle då så jag ville inte berätta då jag inte visste utgången, men nu har det ju blivit så bra, bättre kunde det inte gått
Rolle vill kramas tillbaka med släktingarna
.
Oj vilken fin kisse du har skaffat dig!! riktigt gosig ser han ut och vara! Har nu vart i Mexiko en månad så har missat många inlägg ser jag
Tack Diana, det är så roligt att ha en colourpoint nu :) En otrolig myskatt är han också, och ett riktigt matvrak !
Hoppas du hade det bra i Mexiko.
Hur går det för din lille parvel, inte så liten nu kan jag tänka. Blir det några fler utställningar?
Ju da Mexiko var underbar, vill tillbaka,…bott där en gång…då vill man dit igen..
Osito? han var inte på den utställning vi pratade om i januari, uppfödaren kunde inte och så blev det så. Sen har han vart sjuk i granulom sen ferbruari så att han har inte vart i bra skick för att delta. Han är mkt fin, och underbar. Bara som sagt vart mkt sjuk i ett halv år nu och det är tungt…lite conchi i det hela igen…men men

Hej hej!
Det är så skönt att operationen gick jättebra!
Det var ju ändå ett stort ingrepp som gjordes.
Palle o jag är också jätteglada glada att Rolle fick flytta hem till dig och din härliga familj!
Massor med lycka till i fortsättningen!
Kram,
Gunilla & Palle
jätte söt kille, och en underbar hemsida men fina vackra katter
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#9, nej just det, han var ju aldrig där, nu minns jag :)
Så granulomen tog så lång tid att läka ut? Stackars misse :( Nu ska du se att du bara kommer ha tur med katterna i fortsättningen. Jag själv har haft en del otur och fick ju ta bort min Krumben som vi köpte som avelskatt.. men nu har det vänt tror jag, efter Rolles operation, han är så stark och frisk som man kan bli och de andra katterna också!
#10 och vi är så tacksamma för att vi fick förtroendet att köpa honom, men det vet du :) Jepp, nu ska vi bara ha tur med katterna i fortsättningen har jag bestämt.
#11 Tack!!
jättefin sida o fina kattungar du har där
Tack Annkis54! Kattungarna är ju ganska länge sedan vi hade nu, men de får vara kvar där tills vi får en ny kull :)