Godmorgon 6 Augusti-08
Jag vaknade av en härlig doft, någon ville väcka mig och säga: Matte, tvätta rumpan på mig då
Så nu sitter jag här, ingen ide lägga sig igen, ska ta min frukost i lugn o ro istället
Men jag va mkt nyfiken på småttisarna nere som vi fick igår förmiddag, hur har det gått under natten,men mammakatt har fått igång maten iallafall, några har gått upp bra också
Idag ska jag inget speciellt göra, bara vara hemma och ta det lugnt, pojken ska ju t fritids, så vi får väl ta en lugn dag bara, men 2 katter ska bada iallafall, kanske blir det fler
Ha en bra dag!
/ Carina

Godmorgon Carina! Så härligt att vakna utav något sådant. Har jag missat något, har Marängen fått sina bebisar? Jag har inte sett att du lagt in något.
Jag har börjat jobba efter 4 v. semester och visst känns det. Jag började inskola (jag jobbar på dagis) en liten på 2 år i måndags och det har gått bra. Vi har ju en lite jobbig tid nu när vi inskolar, de är små, våra nya, mellan 1 och 2 år.
Ha en bra onsdag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Ja Karin, vår Marängis fick igår, du har inte missat något inlägg, jag är så orolig sen sist då Pia systern hennes fick, hon förlorade ju så många, vågar inte tro på detta förrän jag ser den första veckan hur det går. Allt gick bra iallafall, och mjölken har kommit igång, lovar de är så söta! Kommer med mer om dem då jag känner mig trygg i alltihop, samma pappa t dessa som med pias
Ha en bra dag på jobbet
/ Carina

Godmorgon på er från ett soligt Halmstad. Inget kul att vakna till en sån lukt. Jag visste inte heller att du har fått smått igen, hoppas att det går bra nu. Har också börjat jobba efter 4 veckors ledighet, och det är lite segt att komma igång igen. Men det måste ju gå, snart är man inne i vardagen igen, och längtar efter nästa semester. Men ack, vad långt borta den är.
Ha en bra dag.
Och du Carina, vi vill ha rapporter om hur det går med småttingarna.
Ann-Louise.
God morgon från ett regnigt Viskafors!
Natten här har varit…blääää.. ingen sömn bara vakande, Gloria har sprugit på lådan..ja..jisses jag har slutat räkna….
Ropig har Fiona varit fast hon är nu "bara" idag 59…så gnällig så jag har haft full koll på henne också..
Först föderskor vet väl inte alltid vad som kommer att hända..
#0 Carina…Super grattis!!!!
#1 & #3 Usch vad tråkigt att börja jobba redan…dessa 4 veckor har bara flygit förbi..tänk har det verkligen gått 4 veckor redan?? Inte klokt vad tiden går fort.
Ha en bra dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Hej igen. Snacka om tankspridd!!! Jag glömde ju en sak. Ett JÄTTEGRATTIS Caarina till dom små. Jag nästan skäms att jag glömde säja det i förra inlägget.
Än en gång Grattis.
Ann-Louise.

Gomorgon från ett lite soligt men kallt Gävle.
Här är det full fart på dom små kattungarna, och Mitzys bebbar blir ju 2 v idag så det står inte på förren dom springer runt oxå :)
Stort grattis till bebbarna carina, håller alla tummmar jag kan för att det kommer gå bra nu.
Idag börjar cityfesten här i Gävle, ett stort arrangemang, men stånd, uppträdande och massor av karuseller m.m, så nu blir det full fart i 4 dagar. Vi brukar ha ca 250,000 besökare på denna fest varje år, och det bästa är att hela festivalområdet är gratis. Kommer väl inte se barnen på 4 dagar nu :)
Riktigt kul är att det här är nästan ända gången på året som alla träffas oxå (Har ju syskon o vänner som inte bor här) och har roligt ihop, så idag ska jag städa för nu får jag främmande i 4 dagar:)
Ha en bra dag allihop
Kram Tessan o Persian Dream´s gänget
#6 Hmmmmmm……. har dom stånd i Gävle….. Farligt, farligt *asg* Ursäktar min humor..
Grattis till bebbarna, Carina. Det ska nog gå bra den här gången. Lycka till!
Här är det sol men en del moln och ganska blåsigt. Ungarna är ute på studsmattan (fattar inte hur dom orkar). Katterna mår finfint och flyger omkring som torra skinn idag. Primus fick finna sig i att vägas idag… han väger inte sååååå mycket……4,5 kilo, det är nog jag som är lite svag i armarna som tycker att han känns tyngre.
Jag håller på att kamma igenom alla katterna, dom fäller drivor!!! Måste bero på värmen som har varit. Passar även på att gå igenom ögon och klor. Lite småpyssel med andra ord :-)
Ha en skön onsdag!
/Sussi

Grattis Carina till bebisarna!Hoppas det går bra denna gången.
Grattis till bebisarna Carina!!! Längtar efter bilder!!