Gucci och Miss Dior 3 veckor
Tänk vad tiden går fort, de växer så det knakar. Ayla fick förlösas med snitt efter att hon bara la av efter att ha fött 2 stycken. Väntade in I det sista med att åka med henne men när det gått nästan 24 tim och inget hände Och hon började beté sej lite konstigt så kom jag överens med min vet att vi skulle snitta henne. Så sagt o gjort så blev det så. Jag assisterade honom vid snittet och tog hand om de två kattungar som var kvar I magen. Tyvärr så klarade sej inte 2 av flickorna. Men inte illa att det blev 4 töser iaf, jag som bara brukar få grabbar! Det lutar åt att det är 2 stycken 01:or är lite osäker med tanke på kroppsfläckar. 1 svartsilver augoti och en svart Mamma är Asteras Dreams of Ayla och pappa är Asteras Arkansas Hoppas ni gillar dem lika mycket som jag! Ha en fortsatt bra dag I solen! //Kram Lena

S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Grattis Lena till dina bebisar, jättesöta båda två. Vilken tur att de klarade sig, visst är det tungt att alla inte gör det.
Vi snittade vår hona för 14 dagar sedan och hon hade två bebisar den ene klarade sig inte, men en bruntabby hane har vi fått. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Grattis till dessa sötnosar!
/ carina
Åh vilka sötnosar
mums…grattis till dem

Tack Anki,Carina och Karin!
Ni ska veta att de var efterlängtde! Det är ju ett år sedan jag hade småspringande fötter hemma!
//Kram Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Grattis till 2 häfigta kattungar!!skitsöta!!!
Kram Chatrie

Tack Chatrin det värmer i lilla hjärtat att höra!
//Kram Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se
Fina tjejer du visar upp vännen :) Men den svart-vita blev min favorit. Hörs som vanligt i morgon. Nu ska jag stupa i säng
Kramar Linda

#7 Tack vännen! Ja….hon är min favorit oxå!
Här hemma är det full fart nu på fm!Man får passa på att göra saker nu innan det blir för varmt. Vi hörs i em!
//Kramar Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

ohh så söta små;)

Söta små troll!
Kram,Lena

Nämen gud sååå söta,,helt underbara,,,grattis till dom.
//Tessan
Halleduttanadå så söta…som små dockor 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Grattis !!!
Kattungarna ser jätte fina ut, Ska bli kul att följa/Angelica
Såååå fina!!
/Åsa

GRATTIS till riktiga små sötisar!

Vill tacka er alla för eran fina respons på mina två små Parfymer!
Det värmer i hjärtat att ni tycker om dem! Återkommer när jag tagit lite nya kort och de har blivit lite äldre o kan vara med lite mer!
//Kram Lena o kissarna
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se
ser vi fram emot
Den på första bilderna är ju bara så bedårande. Och vad lik Ayla! Hon får fina bebisar hon!

#18 Tack Pethra för du tyckte om dem! Ja …det blev en lyckad kull! Synd att inte 03 klarade sej för då hade jag haft ett treklöver av flickor. Enda skillnaden är ju att Ayla är en 02 och denna tös är en 01. Den svart vita måste jag grunna på lite, överväger att hon oxå är en 01. Hon måste få ut pälsen lite mer så man ser vart det kommer att sluta.
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

GRATTIS till två små DOCKOR, såå SÖÖTA.
/Helen

Tack Helen jättekul att du tyckte om dem!
//Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Mmmm vilka tjockisar du har där *ler*, tycker det står Huskvarna på den svart/vita lilla PUDDINGEN. Jag gillar ju skatungar vi kanske skulle göra ett byte *ler*
Lycka till med töserna.
/Helen

Tusen tack Helen!
Nääää…..vill ju oxå ha en liten skatunge!*ler*
Min nästa dröm är nog att få en svartsköldpadda m mkt vitt! Ja….listan kan nog göras lång på vad jag önskar mej!
//Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se