Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 1065 ggr
OhFours
0

OhFour´s har fått tillökning...

Äntligen så har kullen som jag gått och väntat på kommit. Det satte igång i går kväll och blev klart nu i natt, det blev 5 bebbar och höggradig vita som jag bara älskar *ler*.

Mamma katt är Asteras Paris PER f 02 21 och pappa katt är S*Blomstergårdens Robert Redford PER a 02. Mamma katt är förstföderska och det har gått så bra Paris har varit så duktig och är så stolt över sina små *ler*. Särskilt när jag talar om vad dukitg mammas tös är *ler*.

Och vad blev det jo det blev:

1 hane röd/vit harlekin

1 hane blå/vit harlekin

1 blåsköldpadd/vit harlekin

1 svartsköldpadd/vit harlekin

1 svartsköldpadd/vit van

Här kommer jag nog att behålla en tös frågan blir nog vilken *ler* de ser fina ut allihop, men jag har ju tiden på mig att välja någon av dem.

Känns skönt att babbarna har kommit då jag till helgen som kommer ska hämta hem ett par nyingar som jag gått och väntat på en längre tid. Ska bli såå spännande…..

Nu ska jag nog gå och uppsöka sängen

natti natti önskar en glad men trött

/Helen

Marita-L
0

Super grattis Helen !!!! Underbart !!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

manbukten
0

Jätte Grattis vi vill se kort. Snälla Sov gott

Lovebuffen
0

Stort varmt GRATTIS till de små!

Tessan73
0

Stort grattis till dig Helen och mamma katt,,,vilken härlig färgkombination på kullen.

Kram Tessan

u-marklund
0

Grattis, så nu är det bara att gå och vänta på korten av dom, jag längtar redan att få se dom.

Balasores
0

Grattis till kattungarna ska bli spännande och se kort på dessa när dom vuxit till sig . Van flickan kan du sända upp till mig (hi, hi)

// Christina

amarula
0

Grattis till bebbarna vill också se kort på dina små sötnosar

/Britt-Marie

OhFours
0

Tack allihop *ler* foton kommer så snart de öppnat sina ögon. Men alla ser faktiskt väldigt f ina ut så de ska bli spännande tt följa deras utveckling.

#6  Christina / Det skulle vi säkert kunna ordna *ler* om hon inte stannar här vill säga.

Ha en fortsatt trevlig tisdag

/Helen

McLaren
0

Jätte grattis till de nyfödda bebisarna!!

Å va roligt att allt gick så bra

/Åsa

McLaren
0

Jätte grattis till de nyfödda bebisarna!!

Å va roligt att allt gick så bra

/Åsa

cobbyluck
0

Grattis till dina små bebisar. Hoppas att det snart kommer kort på de små……

S*COBBY LUCK

heliotropes
0

Grattis! till din härliga barnaskara Glad Roligt med så blandning i färgGlad

Eva // medarbetare på Perser

Kittentotts
0

Grattis t småttingarna

/ carina

Chiarettos
0

Ett stort grattis till dom små, väntar med spänning på kort av underverken.

//Bodil

Cajza
0

Grattis till bebisarna, så skönt att allt gick. Härligt när det går bra för förstagångshonor. Hoppas det även går bra till helgen med "nyingarnas hemfärd". // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

yadhayezibas
0

GRATTIS!!
De är säkert underbart fina med dom föräldrarna!!

SussiF
0

Ett stort grattis och lycka till med dem :-)

/Sussi

Trini
0

Grattis till tillökningen och lycka till med dem!!

//Trini

Annkis54
0

grattis till en otrolig färgpalett
ska bli kul att se de

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Generosa
0

Grattis Helen till bebisarna Skrattande Lycka även till med hämtningen av dom nya, blir spännande att se kort på dom Glad

// Lillevi

Generosa´s Perser

www.generosas.se

OhFours
0

Tack tack vad ni är snälla och gulliga, ja färgmässigt så är det väl jackpott *ler*, det ultimata hade ju förstås varit röda tjejer istället för paddor men man kan inte få allt.

#15 Karin/ Det ska nog gå bra med nyingarna *ler*, ska bli så spännande och se dem live till helgen.

#20 Lillevi/ Tack det ska nog gå bra på lördag *ler* blir en lång dag. Får se om jag får till några foton på söndag, i så fall mailar jag dem till dig.

/Helen

Lovelines
0

Grattis till kullen!

Ja….nog fick du en kanonutdelning! Nu väntar jag med spänning på att få se de små! Fram med kameran nu, är ju så nyfiken på vad du har i barnkammaren. Väntar med spänning på vad du ska åka o hämta oxå!

//Lena

S*Loveline´s Perser

www.lovelines.se

OhFours
0

#22 Lena/ Tack Lena. Ja mina bebbar är ju släkt med dina två små sötingar som du har där hemma. Jag hoppas på en ny "Vera Wang" hon är ju en halvsyster till denna kull.  Foton kommer när de små liven öppnat sina ögon. Kan ju säga att problemet blir nog att välja vem som ska bli kvar här hemma *ler*. 

Och foton på mina nyingar kommer förhoppningsvis så småningom.

Tyvärr så är min dator inlämnad på service då ett nätverkskort har slutat att fungera. Så nu sitter jag med min bärbara dator och den är inte lika smidig eller snabb. En av orskerna till att jag inte är så aktiv av mig på listor och dylikt *ler*. Och vi ska ju inte tala om nedladdning av foton och fotoredigering det tar ju hundra år *ler*.

/Helen