Så seeeegt!
Gillar inte alls denna "uppgradering" tycker det snarare har blivit en nedgradering.Trögt att komma in,trögt att ladda upp,ja trögt öht. Rörigt och plottrigt dessutom har det blivit.Hoppas det rättar till sig snarast för som det är nu orkar man knappt vara här.
Ja det är väldigt rörigt å trögt men så är det nog med nästan allt som är nytt…tills man kommer in i det och dom har fått ordning på allt.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jag håller med.Man blir ju tokig på segheten!! USCH!!
håller med
men tror oxå att det blir bättre om vi har TÅLAMOD:):)

jag kan inte öppna mina nya meddelande jag fått,,,,varför?
Får bara upp 3 gamla meddelanden som jag raderat för länge sen.
#4 det är rätt många vad jag har förstått som har det så här krångligt..hm…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jag blir tokig…. Bara krånglar för mig

Samma här……..funderar faktiskt på om jag ska ta en paus härifrån ett tag :-(
Jag har varken tid-ork eller LUST att sitta vid datorn och försöka att öppna upp nånting som tar skitlång tid, för att till slut inte ens går att öppna upp det.
Så fortsätter det att vara så här segt och rörigt så räkna inte med några svar på era inlägg från mig.
Kram till er alla som vill :-)
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Om jag förstår er rätt så har inte nattens jobb med servrarna hjälpt. Hmmm trist om det inte kan fixas inom det snaraste eftersom många troligen tröttnar då.
just nu…så går det jättesmidigt här hos mig

Ja det är inte roligt just nu
Jag kom inte in alls förrän i eftermiddags, va tvungen ta bort i datorn minne mm för få upp sidan överhuvudtaget
Men jag tror vi får ge killarna lite mer tid
Själva sajtens utformning mm tror jag vi vänjer oss vid med tiden
Just nu lär jag inte vara inne så mkt, vi har ju 5 små troll på 3-4 veckor som rusar runt och får oss så glada av allt de hittar på just nu
Sen så fick vi smått i förmiddags igen, vill se hur allt går innan jag säger mer om det, som det är nu verkar det toppen bra
/ carina