Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 745 ggr
krasivis
0

Godmorgon säger vi!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon säger Alise och Alexis från ett lite mulet Kvicksund. Vi är snart två månader nu och börjar bli stora.

krasivis
0

Och här kommer Alexis. En busig snabb liten kille som retas och bråkar med lillasyster mest.

krasivis
0

Och här kommer Alexis. En busig snabb liten kille som retas och bråkar med lillasyster mest.

krasivis
0

Såhär ser Alexis ut när han är i bråkartagen.

Marita-L
0

God morgon från mig med !
Här regnar det å är så mulet men jag njuter av det…jag vill inte ha den där hemska värmen mer…

I dag bär det iväg till Uddevalla där jag har ett bestämt möte..Cool Jag får nämligen hem en ny hane (en liten Import )…så spännande..det pirrar i hela kroppen..hur ser han ut tro i verkligheten…Glad 

#0 Åhh vad söta men vad dom växer…tiden går så fortTyst. Super söta…

Ha en trevlig dag
Kramar Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

krasivis
0

Tack Marita! Ja, det går fort märker jag. De blir nio veckor på fredag och då ska de vaccineras.

ophelia
0

Godmorgon från Österlen.

Vilka härliga småttingar du har krasivis.Jag gillar Alexis han har något särskilt i blicken som tilltalar mig.

Här har regnet äntligen kommit.Det är torrt som snus i marken och vår bäck hade torkat.Katterna är också piggare idag när det är lite svalare.Det blir en innesittar dag idag.Ska nog gå och baka en rulltårta stax.Lite gott till kaffet i dag.//Sylvia

krasivis
0

Godmorgon och tack Sylvia! Ja, Alexis är en riktig liten spjuver.

/Elisabet

Cajza
0

Godmorgon från ett stormigt och regnigt Trelleborg. Igår fick vi stänga alla fönster annars hade de blåst av. Men det känns svalare även inne nu. SKÖNT!

Elisabet så söta dina bebisar är, Aiise ser väldigt ljuv ut och Alexis ser ut att kunna hitta på en del hyss. Grattis och lycka till med dem // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Lovebuffen
0

Oj vilka söta små! *WOW*

McLaren
0

God eftermiddag från KarlstadCool

Åh krasivis va de är söööta, mumma säger jagKyss

//Åsa