Perser iFokus

Perser

Etikett16-om-ifokus
Läst 735 ggr
Niffi
0

Jobbigt och osmart

Tycker det nya iFokus är mycket ologiskt upplagt. Gillar det absolut inte. Dessutom har ju min sida försvunnit t ex och samma sak dagbok och gästbok.

Varför måste allt vara så tillkrånglat och varför skall det vara så otroligt många olika delar?

Blir nog troligen väldigt få besök hädanefter här. Jag som normalt verkligen gilla uppfräschningar på sajter jag besöker ofta.

AlexH
0

högst upp på sidan till höger på samma rad som det står "logga ut" så står det min sida klcika på den så kommer du till din sida..

jag håller dock med du, jag brukar normalt tycka om förnyelser.. men denna gång blev det rörigt och jag tycker int eom att man ska behöva öppna en massa extra fönster ( som med vilka vänner som är online9 det var mycket bättre när man kunde se det vid sidan om (där nu alla sajter man är medlem står istället)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Denna kommentar har tagits bort.
Niffi
0

Sedan så är ju sajten numera hur seg som helst. Helt oöverskådlig dessutom.

Min sida? Där finns inget.

Kittentotts
0

Nä samma här, min sida fungerar inte alls, inget

/ Carina

amarula
0

inte min heller eller så fattar jag inte hur man gör

Kittentotts
0

För mig är det tydligen punkten efter mitt andvändarnamn, får se om det går ordna, pratar nu med johan om detta som jobbar med fokus

/ Carina

Tessan73
0

Mitt funkar precis som vanligt tur nog, men jag håller med, den är mycket krångligare nu med alla fönster man ska öppna istället.

//Tessan

Niffi
0

Har nog kommit underfund med det mesta. Det som är största problemet är att det är så segt.

englagirl
0

Jag gillar INTE den "nya"looken på sajten :-(

Sorry, men allt är plottrigt och upplägget är INTE bra.

Det är min personliga åsikt.

// Lena

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

miascharming
0

# 11 Håller med dig!!

Jag gillar INTE den nya looken ..& vanligvis tycker jag förändringar är roligt.

Plottrig & ologisk…är det vänligaste jag har att sägaCool

// Mia

Niffi
0

Det är otroligt segt stundtals. Istället för att vänta på att komma vidare så släcker man ner.

Det enda pluset än så länge är ju iFokus PLUS som jag fixat. Fast infoga bilder direkt i inlägget kan man bara göra i #0.

manbukten
0

Håller med #11 #12 min sida finns inte i högra hörnet och letar jag i medlemslistan kommer ett fönster upp som bara syns en del av.

Förrut fanns det så man kunde välja vad man skulle skrålla nu åker allt med. Brukar också tycka det är kul med nytt men detta är hopplöst