RÖDTABBY perserkille Till Salu !
Hejsan!
Jag har beslutat att sälja min sötnos, rödtabby perserkillen som kan flytta till ett nytt hem i mitten av augusti….

Han är underbart söt, helt fyrkantig med stabbiga ben i varsitt hörn, en kortkort svans med en fantastiskt temperament, gosig men samtidigt livlig och full av bus.
Fotona som jag tog för någon vecka sedan gör honom verkligen inte rättvisa…..han är mycket sötare i verkligheten….

Han ville inte öppna sin vackra ögon utan ville bara sova……tyckte jag var jättejobbig som insisterade…..

Han säljs hellst till ett sällskapshem, men skulle passa att ställas som vuxen kastrat, ifall man nu vill det !??……

"Gud vad du är jobbig", tycks han säga…..

"Lika bra att sticka härifrån"……..

Jag har som sagt jätteproblem med kommunikation via min dator, även via min hemmatelefonen sedan åsknedslaget. Säkrast är att nå mig via mobilen, eller kanske via ett SMS!?
Kram Lisa L S*Amors Troll
026 - 76999 (fungerar ibland!!!!)
0709 - 646333 (mobilen säkrast!)

Han är som en karramell, men du vet vem mitt hjärta klappar för 
Hej!
Härliga foton! och Jättesöt rödtabby!
Hälsningar Kristina

Å så söt!!
MVH Isnornin

Om jag skulle ha en hane skulle det nog bli han…
Guuuuu vaaaa söööööt.
Men nu har jag ju katter så det räcker och blir över…
Lycka till Lisa!
Vilka roliga kort på honom!!!
Heléne
jätte söt liten röding..mumsfilibabba
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

vad typiskt att jag hade hunnit tinga en annan… min dotter vill så gärna ha en rödkille!! men men…
MVH Isnornin

Helt underbar Kille
/ Carina

Ojojoj så läcker liten dunboll
en helt underbart vacker katt
o så snyggt i ordninggjord
som en röd karamell

Oops! Vilken goding!
Kram, Lena

Vilken kalas kille 
// Mia
// Mia

Han är bara så sööööt !!!! Tur för mig att han inte är exotic. Jag hade aldrig kunnat motstå honom då. Färgen är outstanding.
kram Lena 
Lena W
Betty Back`s Exotics

nemen fy fann vad söt bara älskar röda mums
Nämen gudars va gullig!! Å vilka fina och roliga kort. En riktig dunboll
//Åsa

Tusen Tack!
För era snälla kommentarer!
Idag har vi alla tvåbenta och fyrbenta varit ute hela eftermiddagen tills solen gick ner. Jag har köpt en grannes "soldäck", 5 x 4,5 m som jag funderar att bygga om till veranda med tak och näta in, men det får i såfall bli till nästa sommar. Nu har jag massor med kompostgaller runt hela, så att "trollen" inte kan rymma ut i skogen,…. fniss….fniss….
MEN VEM lyckades smita ut i den lilla glipan där det är öppet för att jag skall kunna gå ut och in. JO, den lilla RÖDA, dessutom tog han sig ett dop i en av hinkarna som stod på trappen fyllda med blomvatten, så det var bara att bada honom och föna…..
Tyvärr hade jag ingen kamera så jag kunde föreviga honom när han sprang omkring genomblöt….. en syn för gudarna….
*ASG* Vilken spjuver…..
// Åsa

oj oj oj vilken godbit du visar upp.
//Tessan

Hejsan Heléne!
Plockar du jordgubbar med Rocky i gräset???

??????????????
undrar
Lisa Flisa

Hahaha!
Vars växer de hos dej då???
(Kan ju inte fota allt ogräs jag har i jordgubbslandet)
Din kille borde ju heta strawberry-han är ju röd som en jordgubbe!
Ha det bra!
Heléne

TUSEN TACK!
för namnet! Han är nämligen inte döpt ännu! Straw BERRY får han heta!! Då måste ju resten av kullen få liknande namn, de andra är ju alla bruntabbyn + en sköldpaddstabby……vad är engelska för krusbär, svartavinbär…etc…..
undrar
Lisa L S*Amors Troll
krusbär = gooseberry
vinbär = currant (black currant and red currant)
björnbär = blackberry
hjortron = cloudberry
hallon = rasberry
tranbär = cranberry

Mvh
Alex h (inhopp från CRX iFokus ;) )
kanonbra namn

Lisa!
Vilka bra namn!!!!
Gooseberry och cloudberry är ju sååå bra!
Go for it!

# 24
TUSEN TACK Alex!!!!
# 26
Ja, det får bli 4 av dessa "berry"!!!
Vasse god :) brukar sitta och "brainstorma " när kenneln som jag har mina faraohundar från ska ha valpnamn, så detta är en kul grej att leta reda på :)
Lycka till med småttingarna !

Finns bara ett ord