Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 629 ggr
ophelia
0

Min dagbok har försvunnit

Godmorgon.

Ophelia skulle skriva dagbok men det finns ingen kan inte hitta min personliga sida eller foto album heller.Men det är kanske inte färdigt än.Eller har man tagit bort det gammla så man måste börja om igen????//Sylvia

Dockan
0

ObestämdHej Sylvia!Det har blivit lite stajlat här,men man kommer väl på det så småningom,ha det jättebraLenaSkrattande

Hälsningar LENAGlad

Marita-L
0

God morgon !

Längst upp på den blå linjen kan du se att det står Meddelanden Mina Sajter Mina vänner Mina inlägg ovanför dom så står det på den vita linjen Min sida Inställningar Logga ut.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

[Guardians]
0

Alla gamla privata meddelanden borta med, hade ju vart bra om man fått reda på att denna uppdatering skulle ske så man fått spara det man ville ha kvar innan.

ophelia
0
#2 Jodå jag har hittat alla de olika delarna men min sida är fortfarande borta.Står att jag ska skapa blogg och fotoalbum.Men min dagbok är borta och mitt gamla album.Hade gärna sparat dagboken om jag vetat att den skulle tas bort.ObestämdSylvia
Marita-L
0

#4 Oj vilka stora svarta bokstäver du skriver med hihihi Det kommer säkert tillbaks…dom håller ju på förfullt verkar det som..vissa saker för mig var borta nyss men jag har precis fått dom tillbaks..sedan var de borta igen…

Crystal Pearl´s

ophelia
0

Oj ja så tjocka bokstäverna blev.Nu så har jag hittat rätt.Dagboken heter blogg och allt annat finns också kvar gammla kärringar har svårt med nyheter fnissFlörtSylvia

Marita-L
0

#6 hahahaha ja då är jag gammal då…fniss

Crystal Pearl´s

ophelia
0
#7 Nej nej nej.Inte är du gammal det är ju jag som är det.FlörtRätt skönt att ha det att skylla på ibland*fniss*
Kittentotts
0

Jag är ännu gamlare då, när jag trycker på Min sida kommer bara felmeddelanden

Sen så,,,när orkar inte dra allt, blir så trött, sur

/ Carina