Nästa vecka......
……kommer Bagira Drama Queen of Categoris från Polen hem,min andra hona från Iwona :-)
Hon har väl vuxit i öronen lite grann i alla fall men hon hör fortfarande ganska bra men jag är inte ett dugg orolig för jag tror hon sätter dom snart och att dom blir mindre ju mer hon växer,hon behöver bara lite längre tid *ler*
Flaschig är hon i alla fall och det ska bli så spännande att äntligen få hem henne.
Hoppas att ni gillar henne lika mycket som jag gör ……..eller förresten,ni behöver inte gilla henne…..huvudsaken är ju att JAG gör det :-)

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Hon är kalas fin !!!
Super Grattis !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

WOW vilken vacker tjej,,,kalas snygg, och vad duktig hon är att hålla katterna i sånt fint skick. Supergrattis till dig.
//Tessan
Vilken superfin tjej å vilka fina färger
Förstår att du längtar efter henne!!
//Åsa

Tack Marita,Tessan och Åsa.
Jaaa visst är hon snygg,då är det inte bara jag som tycker det hihihihi
Iwona ska ha en stor eloge för att hon håller katterna i sådan showkvalité tycker jag.
Det var ju likadant då Bianca kom hem,jag hade kunnat åkt direkt på utställning med henne från Arlanda för hon var i så bra kondition trots löp och sommar :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
wow…svartvit…bara älskar svartvitt

Vilken "Quenn", hon är jättesnygg och så härliga färger och ögonfärgen..Mmmmm…..förstår att du längtar // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Ja!!!!! det är så sant som sagt Lena det är huvudsaken att du gillar henne!!!
Men jag tycker att hon ser verkligen fiiin ut!!!Lycka till med henne!!!
Kram Chatrine

#7 Tack Chatrine.
Det värmer då du säger att vitfläckar är fina eftersom jag vet att ditt hjärta klappar lite extra för solida katter och bruntabbysar *ler stort*
hoppas på nåt fint efter henne och Malinka Bogdan,Då kan ju Felicia ta nånting där,hon som vill ha en vitfläck :-)
Kram o nu väntar sängen på att jag ska komma.
Köpte mig två nya kuddar på Ikea idag som jag ska inviga :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Hon är jättefin med härliga ögon och mycket päls, lyllos dej.
Kramar Britt-Marie

Åh vad otroligt SOCKERSÖT hon är, bara älskar hennes ansikte! Hon är en "10-poängare"!!!!

Mumismums! Ja jag hade inte tackat nej t henne, be dem skriva adressen t kittentott´s Kungsbacka
/ carina