Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 473 ggr
ophelia
0

Godmorgon onsdag

Godmorgon !!!

Efter att ha haft lite tillgång till min dator de senaste fyra veckorna känns det underbart att sitta här med kaffemuggen och säga godmorgon.

Här på Österlen skiner solen hur fint som helst.Lite skyra seglar på himmlen men det är bara skönt.Just nu så blåser det inte heller men det brukar komma framåt dagen och behövs när termometern stiger uppåt 30grader.

Om en stund så ska jag städa efter invasionen vi har haft här.Första gången på länge som jag känner att det ska bli kul med städningen.

katterna går runt och gör precis som matte bara njuuuuuuuter av lugnet och stillheten och att få vara ifred.

Oj så långt det blev.Önskar alla en härlig Onsdag//Sylvia

Kittentotts
0

Godmorgon!

En härlig morgon med sol, och än så länge lugnt i området, så skönt vakna innan alla andra sätter igång i området :))

Vi har inga planer som vanligt för dagen, måste vara hemma lite nu när Maräng ska ha smått, men än så länge så kan man ta korta dagsutflykter, hon skuttar runt o leker som om hon inte alls har en aning om magen, och..den magen ojojoj, tror de spricker snart :)) Hon ska väl enli beräkning ha efter helgen

Igår när Kicki va hos mig och fotade så tittade vi även på Eliza, och nog ska hon ha smått denna tjejen också, en svår tjej att se på, men hon har liksom ökat i vikt, ser så fin ut, och tuttarna ser lite rosa ut, lurig tjej:)) Så det kommer smått slutet Augusti med

Spännande sommar här, många små sötnosar kommer vi ha framöver

Funderar på ta en dag t Gottskär idag, där är tävlingar i Segling, mysigt se på tycker jag!

/ Carina

Dockan
0

SkrattandeGodmorgon.Va roligt ni har det gott,men varför kommer ni inte hit så vi kan åka till Öland?.Katternao Majken är nu ute i trädgården är överlyckliga o jag med för det fina stora staketet ingen kommer ut kan det bli bättre.Fusk Carina med en pressfotograf,otroligt fina bebisar.LenaFörvånad

Hälsningar LENAGlad

Lovebuffen
0

Godmorgon allihop!

Har som alltid gått morgonrundan med vovven, idag var vi nere vid stora ån och så fick vovven bada - gissa om han älskade det! Hela han strålade av glädje! Glad
Här är enormt varmt och det blir att ta det lugnt idag…

Tänkte passa på att säga att jag inte är här inne på forumet så mycket just nu, bara så ni vet.

Önskar er alla en fin dag!

Annkis54
0

god middag från Trollhättan
här är backen blöt efter nattens regn. Åskan ligger i luften o det är lite svårt att andas här.
har precis varit en sväng till vårt sjukhus (som ligger rätt över vägen) o sugit ur lite vax ur öronen på sonen. Vi får göra det en gång per år ungefär..så nu är han som en exo…hör bra:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Tjing-Ling
0

Godmiddag från Halmstad. Här skiner solen från en klarblå himmel, långt bort kan jag faktiskt se en och annan molntuss men det ser inte ut att komma hitåt. Nu är det inte mycket kvar på semestern börjar jobba på måndag igen. Ni kan tro att jag har ångest att åka och jobba igen. Det har varit en härlig semester.

Ha en bra dag alla.

Ann-LouiseCool

Kittentotts
0

#2 Jag kan inte lämna de små liven Lena

Annars hade vi kommit som ett skott

Nu åkte Johnny med Jimmy t Fun City i Varberg, han har så svår pollenallergi nu, ledsen för allt, så va bara ta med honom på något uppmuntrande, ja och så allergi medicinen på detta

/ Carina

SussiF
0

Här i Svanå är det 30 grader i skuggan men här inne är det sköööönt. Jag var iväg till Jula och införskaffade en golvfläkt! Tänk vad mycke lite rörelse i luften gör ! Jag köpte en till sovrummet med…..

Katterna är loja i värmen men det brukar bli lite fart framåt kvällningen då det svalnar något. Annar så är sig allting likt !

Ha en skön fortsättning på dagen !

/Sussi