Pelle
Nu har jag äntligen fått tummen ur och fotat mina småttingar, värmen tar på både stora och små *ler*. Bebisarna älskar att var ute på balkongen i skuggan men pecis som de vuxna katterna här så sover de och tar det väldigt lugnt. Så de tyckte det bara var skoj när vippan kom fram och det blev lite lek med matte *ler*.
Först ut är en liten kille som är ensam i kullen det är lilla Pelle eller OhFour´s BluePrint som är en blåtabby/vit kille. Han är 4 1/2 vecka. Och till salu
.

Jättesöt Blueprint

Ojjj så söt man är :)
//Tessan

Tack Tessan och Anki, ja han är lite söt för att vara en sällis men även de är fina fotoobjekt *ler*. Han och de andra bebbarna äter med hela nyllet.
Så snart nalkas ett bad för för bebbarna, men inte idag värmen tar musten ur en. Känner att jag orkar inte mer av den varan nu. Även katterna tycker det är något varmt de ligger utstagna hela bunten.

Jättesöt liten "sällis" som absolut kommer att glädja någon i framtiden.Dom får en speciell plats i hjärteroten dom här små.
Klart man ska äta med hela nyllet och jag håller med dig….det RÄCKER med denna värme nu.
Och som vanligt ………snygga bilder från dig :-)
Kram o ha det bäst
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Jätte söt !!!
Värmen tar musten ur oss alla..pust..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Åh en sådan liten söt goding!