Godmorgon söndag
Godmorgon från ett varmt och soligt Trelleborg!
Ja nu är tre veckor avverkade på semestern, vad tiden gått fort. Igår hade vi besök av våra vänner Yvette och Micke, "Quinoa´s Perser", de hjälpte oss att ta stygnen på Joyze och tog lite foton på Nicky. Han har hunnit bli 12 dagar och väger 215.

Idag blir det vila i skuggan, trevlig söndag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
God förmiddag från ett strålande Kvicksund.
Här har vi varit ute med båten på Mälaren i några dagar så idag stannar vi hemma o grejar istället.
Vilken söt Nicky ni har Karin! Så gullig!
Ha´det bäst idag önskar Elisabet
Här är det också varmt och soligt, dock inte lika kvavt som det varit utan nu är det dagsbris idag… här städas det inomhus för utomhus går det inte riktigt att vara (jag mår inte bra av denna värme…)
Ha en trevlig dag alla!!!
Godmorgon! Vi ska slänga en massa bråte på återvinningscentralen idag. Försöka göra lite nytta fastän man bara vill sitta i skuggan å jäsa. Vi kom hem från Göteborg och en brilljant Iron Maiden konsert inatt så vi e lite trötta, mest jag för jag fick äran att köra…. Skönt dock att få vakna hemma och att kissarna inte behöver vara ensamma så länge. Katterna gör inte många knop på dagarna när det är så här varmt men i natt när vi kom hem sprang lille Stissrick (Maskot) runt i huset å talade om hur mycket han saknat oss men nu har han inte kommit ner från övervåningen ännu, han soooover.
Ha en svettig och skön dag idag allihopa!
/Anne 

God Förmiddag fr kungsbacka
Vi kom precis hem fr ÖB, varit handlar solfilm t fönstret i kattrummet, de små ser så matta ut av värmen, trots att de finns fläktar och vi skuggat så gott vi kunnat, men nu blir det nog bra, ser la inte klokt ut med solfilm t bil på rutan, men det skiter vi i :)) sen myggnät på fönstret så kan det stå öppet också i värsta hettan
Annars blir det vattenspridarn som får svalka här hos oss, satte å den hos grannen förut som hade besök av mängder av getingar efter kräftskivan igår som vi hade. Bägge hade blivit getingstuckna nu idag.
Man ska inte klaga på värmen, det är underbart! Skuggan är såå ljuvlig, men så synd om katterna imellanåt :(
#3 Va härligt höra maskots välkomnande :))
Ha nu en riktigt underbar dag allihop!
/ Carina
Här gör vi inte många knop idag men vi håller oss inne, vi har lyxen med aircondition så temperaturen härinne har vi på behagliga 21 grader så inte ens katterna vill vara ute i trädgården idag. Har iofs satt in två chokladkakor i ugnen men det sköter ju sej självt nu. Tvättar gör jag ju med, har fått lite extratvätt sen vi fick smått i huset men det verkar ordnat sej nu. Imorgon är det jobb igen, jobbar fram till onsdag sen 10 dagar ledigt, ska bli underbart då vi har en tuff period på jobbet nu.
Vilken underbar sötnos han är din lille..med en härlig varm färg
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#1 & #6 Tack Elisabet och Marita, kul att ni gillar vår Nicky // Karin
Karin

Förlåt Karin!
Jag tycker också han är helt underbar
Glömde jag skriva det :( men han är verkligen söt, och en underbar färg
/ carina

#8 Hej Carina, det gör inget. Att jag skrev namnen var att de skrivit i sin text och då kändes det bra att tacka dem. Vad roligt att du också gillar honom // Karin
Karin

Nämen ojjj vilken liten sötnos du visar upp :)
//Tessan

#10 Tack Tessan // Karin
Karin

Väldigt söt liten persergosse! Underbara färger!

#12 Tack, vad skoj att du tycker han är söt, men perser????? Vi tycker att han är en exotic // Karin
Karin

#14 Tack Lena, vad roligt att du gillar honom. // Karin
Karin
vojne vojne…så fin
o vilken helt underbar färg

Tack Annki, roligt att du gillar honom. Ja han har en varm färg, här kommer ett foto till på honom. // Karin

Karin

Tack Nina, roligt att du gillar honom. // Karin
Karin

riktigt guldig i tinningarna