skriver utställningsanmälan
sitter här o skriver anmälan till Drammen
har hämtat anmälningsblanketten ifrån IDP sidan
när jag ska skriva in Mica regnummer så får inte det plats utan de sista 4 siffrorna hamnar under raden …som inte syns
hur minskar man storleken på siffrorna där???
hmmm..ingen som vet??
vad är det som gäller ang. vaccinationer i Norge
är det varje år eller varannat??

Hej Anki. Det är IDP-reglerna som gäller och det är vartannat år.
tack Tjing-Ling
då är det bara blanketten kvar då:)
men jag skriver för hand så länge

Gör så skriv på, så sitter jag här och vänta på dina anmälningar och ska kolla så du skrivit rätt. Ha ha ha. Kram Ann-Louise.
Gott. Ann-Louise…postar imorgon
o de är rätt ifyllda hehehehhe
tror jag

Det finns faktiskt en del att önska av den officiella utställningsanmälningsbvlanketten som heter IDP-2007.
T ex så flyttar sig vissa fält och blir osynliga om man har mer än datum att skriva. Så är det t ex med senaste utställningsdatum,,,,,,,skriver nman som jag är van vid 2008-03-09, så kommer "Klubb" att hamna på ny (osynlig) rad och jag måste skriva 080309 istället.
ja..det är ju såna saker som jag oxå har sett…o det var fler som hade sett liknande saker
vem är det som har hand om det då??
så att lapparna kan fixas till

Det är förmodligen jag som gjort den här versionen, och är därmed ensam om att kunna låsa upp dokumentet. Finns det fler påpekanden, så skriv till mig.
/Fiia

Kommer under em lägga upp en ny version som Fiia mailat mig.
MEN ni måste tänka på att ladda ner blanketten till er dator för att den skall fungera optimalt. Välj alltaså att spara istället för öppna när ni klickat på blankettlänken.
oki..tack