Godmorgon 25/7!!
Här är det redan +23 och vindstilla… det är kul med värmen men jag tål inte den om det inte fläktar, ändå bor jag vid kusten… Jag och den äldre sonen ska iväg och handla lite jag inte hann igår, sen blir det bara att ta det lugnt.
Ha en trevlig dag alla!!
God morgon från en underbart solig å varm dag i Viskafors!
I dag så bär det i väg till Liseberg med barnen, de har laddat hela morgonen i vad dom skall åka.
Önskar er alla en super bra dag.
Här kommer ett foto på
I`m General Jr. PER n 22

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

hej hej … här i halmstad skiner äntligen solen men jag sitter tyvärr inne på mitt kontor och ser bara det fina vädret genom fönstret. Nedräkningen har börjat … bara 15 dagat tills semetern 

Godmiddag från ett varmt och soligt Trelleborg!
Vi har precis kommit hem från vår veterinär som har "svabbat" (PKD) tre av våra småttingar. Nu ska vi städa lite, för imorgon får vi besök av våra kattvänner från Klippan.
Vår lille Nicky har blivit 10 dagar och har nästan öppnat båda ögonen.
#1 Hoppas ni får en trevlig dag på Liseberg. Så söt han är "Generalen jr".
Trevlig fredag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

God Förmiddag!
Här är så varmt varmt varmt
Idag ska jag åka handl, ikväll ska pojken med sin pappa på Joe Labero i Kungälv
Så jag får en kväll för mig själv hemma, tyckte inte jag va värd 470:- t biljett
Ha en bra dag allihopa!
/ Carina
här i Trollhättan är det oxå VARMT VARMT VARMT..dövarmt
så idag ska jag hålla mig ute i skuggan
man kan inte vara inne en sån här dag
poolen är oxå tillfixad
fina katter ni visar både marita o karin
Joe Labero..han var nog säkert värd ytterligare 470 kr Carina:)
ha en bra dag o hoppas att ni inte "dör" i värmen
nu går jag ut:):):)
Här är det också varmt….. 29 grader på skuggsidan, undra just hur mycket det blir till slut…. Igår var det 30,5 i skuggan. Det är i alla fall bra att det är soligt och vackert så ungarna kan vara ute och bada i poolerna (Saga har en egen något mindre pool). Själv föredrar jag nog att vara inne eller i skuggan ute, värmen gör att min redan ansträngda andning blir andå sämre :-( I slutet av nästa månad ska dom kolla lungkapaciteten på mig. Tror inte att dom kommer att hitta något fel där heller….. Det verkar ju inte vara några fel någonstans, men problem har jag! Nog om det, Ha en riktigt skön slappardag allesammans och till er som sitter på olika jobb och väntar på semester…. ni har nog det svalt och skönt där ni är, uppskatta det :-)
/Sussi