Idag fyller min Ängla 4 år!
Idag fyller min goa, underbara Ängla 4 år. GRATTIS mitt hjärta!
Hon har utvecklats till en oerhört socialt begåvad liten dam med skinn på näsan och en självsäkerhet som de flesta skulle kunna dö för. Hon har mycket bestämda åsikter om allt i livet och vet hur hon ska framföra dem till oss andra. Hon äääälskar att gosa och mysa och ingen kan kramas som hon - hon lägger sina knubbiga tassar runt min hals och så kör hon in nosen vid min hals och spinner så gott. Hon tar hand om alla och är verkligen en riktig liten ÄNGEL. Och hon är min oändligt älskade ögonsten!!! Hon är DEN katten, alltså "en-gång-i-livet-katt" , och jag hoppas innerligt att vi får MÅNGA, MÅNGA år till tillsammans.
Idag skäms hon bort hela dagen, vi började med gos i sängen på Änglas vis och sedan lyxgod frukost precis i hennes smak. Under dagen ska hon få vara ute i många timmar med mig och vi ska inviga hennes present, en ny fin röd sele med koppel, och så gå en runda, för det fullkomligt ÄLSKAR hon. Och ikväll blir det ännu mer lyxmat.
GRATTIS än en gång min underbara tös!

Grattis! =)

Grattis Ängla !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
grattis Ängla
o grattis Lovebuffen till en sagolikt vacker katt

TACK snälla för era grattis! Har såklart vidarebefordrat dessa till Ängla och hon bara myser hela hon! 
#4 TACK för dina goa ord om min Ängla! Vad roligt att du tycker hon är vacker. Tycker såklart jag med.