Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 572 ggr
SussiF
0

Min "slickepott"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min tösabit Formositas Queenie älskar att ligga i min famn då jag sitter vid datorn. Honn smattrar som värsta skördetröskan och envisas med att slicka mina fingrar och nästipp :-) Är det fler som känner igen det symtomet? Hennes mamma, Formositas Jojo är också så där att hon vill slicka och småknörpa på fingrarna då hon är gosesjuk. Quizzie, Queenies syster, gör inte alls så.

Här kommer en relativt bra bild av slickepotten, (för tillfället har hon väldigt bra hörsel)

/Sussi

Kittentotts
0

Nej jag har ingen slickepott, men däremot en hel hög av bra massörer

/ Carina

manbukten
0

Hihihi Jadå känns igen min Hiawata är sädan ( han vart döpt till pussgurka ) och har lämnat det till sina barn och barnbarn Dom är så goa puss och spinngurkor

Annkis54
0

jättefint kort

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

SussiF
0

Tackar, tackar Annkis

heliotropes
0

Jag har ju Tyra som slickar och slaskar som om hon vore en hund:)fast det tror ju hon att hon är :) Din fialotta är läcker med sina tydliga tabbymönster.:)

Eva // medarbetare på Perser

SussiF
0

Tack #5. Du får väl försöka ta dig hit en sväng, det är ju ett tag sen sist :-)

heliotropes
0

#6 Jo! Jag vet att det var ett tag sedan…..jag fattar inte att dagarna går så *j* fort!!! men det gör väl det i den här åldern.:)

Eva // medarbetare på Perser

SussiF
0

Det är säkerligen åldern, vi börjar ju på att bli gamla

Lovebuffen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Buffy är en liten slickepott, varje kväll kommer hon och vill gosa och så ska hon tvätta mina händer nooooga. Så go är hon!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=3626ef0a-6b92-490a-87ba-5110c842fdb0&Filename=Buffy på upptäcksfärd….jpg)