Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 453 ggr
Luna1988
0

Busan, min underbara perser!

Namn: Busan
Ålder: 14 veckor
Född: 20080410
Ras: Perser
Färg: creme
Fullvaccinerad: Ja
Avmaskad: Ja
Besiktad: 080723
Ägare: Jag från och med idag.
Stamtavla: Ja (skickas hit i augusti)
Chipmärkt: Ja
Försäkrad: Agria livförsäkring och Agria veterinärförsäkring plus.
samt. dolda fel försäkring.
Sjukdom: Nej, men har rinnande ögon och ska behandlas med ögondroppar för det i 10 dagar.
Sand: RealClean
Mat: Iams kitten
Skötsel: Borstas dagligen, tvättning av ögon och badning en gång/mån.
Extra kul: Ska få en kittyshow film :D

Så här bra har min Perser!!
E trött på allt klagande angående besiktningen. Huvudsaken är att hon har det bra.

MonicaLagerquist
0

Vi klagar ju inte på dig men nu finns ju regeln att uppfödaren inte får lämna iväg katter utan besiktning och då måste ju reglerna gälla för alla.Vem ska annars bestämma vilka regler som gäller för vissa uppfödare och vilka regler är det okej att strunta i.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

Om du inte fått stamtavlan med hoppas jag att du fått ett intyg på att katten är under reg för det ska följa med om katten inte har hunnit få stamtavlan.

Bullan
0

Grattis till din kisse, Perser är en väldigt trevlig ras som det är svårt att inte älska, då man väl träffat demGlad

Det är nog inte meningen att folk vill "gnälla"…reglerna som finns är ju mkt till för att skydda köparna också. Tyvär så är det många nya kattägare som blir mer eller mindre lurade av mindre seriösa uppfödare. Typ att de aldrig får någon stamtavla…eller att katten inte visare sej vara frisk osv.

Jag hoppas att du kommer att trivas här och lära dej mkt. Du får gärna sätta ut foton på din kisse hära framöverGladDet är alltid kul att se nya foton.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

#2 Kan bero på att Sverak har semester nu!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

MonicaLagerquist
0

Jo men intyg om att katten är under reg skriver ju klubben ut.