Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 827 ggr
Dolleminas
0

God morgon 23/7!!

Halloj, här är det soligt men blåsiigt idag också… ska snart fara iväg och jobba sen är jag ledig resten av veckan, idag kommer också resten av familjen hem (men tror det var en natt sen far maken iaf tillbaka) ska hinna med mycket under em/kvällen är det tänkt…

Ha en bra dag  alla!! och Grattis alla EMMOR!!

amarula
0

God morgon från ett strålande stjärnhov. Solen lyser från klar blå himmel och det är varmt å skönt i luften.Idag ska vi på utflykt till hemlig ort Cool .

Soliga hälsningar från Britt-Marie & Lars-Åke

Cajza
0

Godmorgon från ett soligt och varmt Trelleborg!

Först ut idag är kattbad, våra kisar ser lite "svettiga" ut i pälsarna, kan de´va´ värmen? Därefter blir det lite städning, katterna fäller ju en del. Sedan ett besök på Maxi och till sist VILA, jag har ju semester.

Vår lille Nicky är 8 dagar idag och börjar öppna sitt vänstra öga. Han väger 165g. med hjälp av tillägg, Joyze kämpar på men det räcker inte riktigt.

Ha en bra onsdag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Dockan
0

GladGodmorgon från Kalmar,här blir det fint väder,idag bär det iväg till Kosta på glasbruksrunda med mina gäster,tur man känner snällt folk som man kan lämna in Majken (hund) till.Hoppas hitta något fint.Hej Hopp LenaPenga mun

Hälsningar LENAGlad

Annkis54
0

God middag från Trollhättan
Här är det OLIIIIDLIGT HETT.
ja..jag vet…man får inte klaga:)
tur att man har fläktar. ÖVERALLT.
Bassängerna går sönder hela tiden så jag har ingen att doppa mig i. Ska se om jag kan köpa en ny i eftermiddag.
Idag kommer de från Danmark som ska köpa rödvita honan.

ha en fortsatt underbar dag alla

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

SussiF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det sommar och sol, 26,5 grader i skuggan så jag föredrar att vara inomhus……. borde nog skämmas! Saga vill ut i badet så jag fåt väl lov att plåga mig en stund. Behöver ju vattna i växthuset och så……

I kväll ska jag till veterinären (fast hon har semester) och vaccinera, chippa och besikta Riff Royal. Nya ägare kommer och hämtar honom i morgon! Det känns riktigt bra, trevlig köpare som har en katt sedan tidigare.

/Sussi

Kittentotts
0

God Eftermiddag!

Idag har jag haft en röjardag:)) skurat hela köket fr topp t tå

Väldans vad fint väder ni har i hela landet, här står det som det skulle bli regn. Ja Ja vi får nog detta imorgon då, passar bra då vi ska åka t Norvalla Marknad

Pojken min ligger dålig i feber, så tråkigt då vi hade tänkt åka en sväng till Kosta innan vår Maräng ska ha smått början Augusti. Fick sånt härligt Msn fr Yvonne barnbarn igår: Jag längtar efter er, och så skickade han en bukett med rosor, man smälter av sånt fr en 10 åring, så hoppas verkligen det frisknas till här i helgen så vi kan åka ner en sväng

Ha en bra dag allihop!

/ Carina