Dagens Tårta
Vill jag och många andra tror jag ge till alla duktiga Medarbetare här.Lena

Hälsningar LENA
#0 Absolut, glöm ej heller namndagsbarnen dvs alla som heter Johanna!!

#0 Tack Lena!
/ Carina

Åhh tack vad gulligt
mums…tårta… Ja namns dags barnet får jag inte glömma…min ena dotter heter Johanna
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#Ts där hänger jag med såklart Lena.Det är de verkligen värda
//Sylvia
tack alla…kul med lite uppskattning…det ÄR vi värda
#7 tack
Tack skall ni ha ! En stor ros till alla ni här inne för att ni är så snälla å goa.
Kram
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Självklart hänger jag på. Ni är alla värda all tårta i världen. Inget lätt jobb men ni sköter er superbt.

Hejsan,
självklart gör dom ett jättebra jobb, och ett som är väldigt otacksamt ibland. 

Vill gärna hänga på här och hylla sajtvärdarna. Förstår att ni får en hel del skit slängt på er så därför vill jag gärna passa på att tacka er för ert goda arbete och hoppas ni står ut och orkar fortsätta. Ett helt fång med de vackraste rosor är ni värda!

Tack alla!
Om ni visste så det värmer
Kram
Carina
återigen tack
när man får så mycket "ifrågasättande" som vi får nu i olika trådar
så är det guld värt med denna tråd
ger kraft att fortsätta
skönt att höra att medlemmar "vågar" göra sin röst hörd FÖR oss oxå

Även jag vill ge Er Sajtvärdar en stor eloge! Tycker Ni gör ett kanonjobb
!
Lena
Jag tycker ni är värda en tårta ..även idag..för det fantastiska jobb ni lägger ner..för att vi ska ha den fina.. varma..hjälpsamma humoristiska sajt som vi tidigare har haft här..har saknat det
Kram till er alla sajtvärdar
/ Berit

Tack så mycket för tårtan och alla de värmande orden. Själv har jag tagit lite "time-out" ett litet tag, det har gått åt väldigt mycket tid och kraft till sajten ett tag nu, och just nu känner jag inte att jag har varken det ena eller det andra. Att vara Medarbetare samt Sajtvärd är ju något som vi gör på vår lediga tid för att vi tycker det är kul och för att forumet ska finnas till. Och jag kan försäkra er alla om att det inte alltid är det lättaste - men vi gör alla så gott vi kan.
Förhoppningsvis återkommer lusten för min del att vara med och jobba för perser i.fokus, en sajt som sätter perser/exotic i fokus - och handlar om just det som förenar medlemmarna här - vårt intresse och vår kärlek till dessa underbara varelser!
/Lotta
/Lotta

*21 Klart det är gott med tårta