Gomorron 22/7!!
Grattis alla Magdalenor!!
Ska snart iväg och jobba, det känns lite drygt och veta att jag har en timmes bilresa till dit jag ska… hur som helst, här har det regnat hela natten och det är fortfarande gråmulet (iof behövs allt regnvatten…) så vi får väl se vad som segrar…
Ha en bra dag alla!!
Godmorgon! Här utanför Halmstad börjar det ordna upp sig. Hela förra veckan va det skit väder men nu ser det ut att bli bra väder igen. Viktigast är att det är regnfritt i Göteborg på lördag…
Idag ska det bara jobbas och handlas för att till kvällen sjunka ner i tv-soffan och klappa på varsin katt…
Ha det gott!
Anne

Godmorgon!
I Ludvika skiner solen för fullt!!!!!!!
I dag så står det bad av kattungar på schemat! Sen så får jag främmande och då ska det fotas en hel hög!! Så kort kommer att komma på mina små..
Så nu är det bara att sätta fart och börja bada kattungar..
Trevlig tisdag.
Kram Chatrine

Godmorgon!
Här i kungsbacka är det iallafall uppehåll ännu
Vi ska idag ta oss till Vikinga byn i Ale Kommun som ligger en bit utanför Göteborg
Och under dagen sen blir det bad av 1-2 katter, därav grannens Perser. Och så har vi beställt tid i områdets stora tvättstuga för ta filtar och andra stora saker som behöver tvättas
Ha en rikigt bra dag!
/ Carina
här i Trollhättan ser det ut att kunna bli fint väder
så det blir nog hammocken idag igen
lite mer "storstädning" står på schemat när gubben har kommit hem efter jobbet:): (han var tvungen att gå in på sin semester)
för jag ska få kattungeköpare imorgon, o så kommer Baboos hit på torsdag. Ska bli kul att träffa de igen
ha en fortsatt trevlig dag
Nu är jag tillbaka i stan och på jobbet efter 2 veckors semester på landet! Så nu blir det en veckas jobb och sen 3 veckors semester till efter det! Såå skönt!
Här i Karlskrona är det riktig sommarvärme med strålande sol 
Det har visst hänt en hel del sen jag var inne här sist och skrev….
Tråkigt att se alla låsta trådar och arga inlägg. Det märks verkligen att det fattas medlemmar, oavsett om de nu är avstängda eller bara är inaktiva. Jag hoppas i alla fall att det ordnar upp sig!
Kram på er!
Här i Kalmar är det strålande solsken idag. Vi håller på att måla om huset - pust - det tar sin tid men det är ju kul att se resultatet.
Katterna ligger och slappar i rastgården, spanar lite på flugor och fjärilar, men annars tar de det bara lugnt. Man kanske skulle göra som dom och bara softa och njuta av livet?
/Lotta

/Lotta