Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 657 ggr
heliotropes
0

OT:Mitt sommarpyssel...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är vad jag har hållt på med hitills i sommar. Om det är någon som tycker att jag har varit lite osynlig på forumet.

Det här är vad jag har pysslat med,anlagt en ny damm då den gamla började läcka,det återstår ännu en del att göra..ps.aldrig mer en PVC-dammduk. Plus extra skötsel av kattungar förstås.;)

Eva // medarbetare på Perser

heliotropes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och en närmare bild…här syns även min guldfisk Nemo.:)han har hängt med i 3år snart.

ophelia
0

Guuud så snyggt.Är så härligt med vatten i trädgården.

IdaJ
0

Så underbart!!

Pumpen i min damm har lagt av (troligtvis mossa i maskineriet) och jag orkar inte skruva upp den för rengöring så min damm består mest av alger för tillfället :( Tack o lov inga fiskar i den!

biggan61
0

Åhhhh så mysigt och fint du har det Skrattande

Dolleminas
0

Wow sån skulle jag vilja ha!!!!Räcka ut tungan (för att härma min yngste son…)

[Baboos]
0

Så fint det ser ut!!!!!Glad

heliotropes
0

Tack!

Visst är det fint med vatten..just nu går mina geniknölar.:)på högvarv..jag ska näta in på tomten med högre stängsel så katterna kan få gå ut på lite större yta.MEN..hur jag ska låta stängselet gå..det har jag gått och funderat på i flera dagar..menmen..jag kommer nog på det till slut:)Jag vill inte att katterna ska kunna gå direkt inpå grann/tomtgränsen.

#3 Synd på pumpen..har du några huserande grodor där då?

Marita-L
0

Wowww vad snygg så vackert..snyft en tår föll från min ögon vrå…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

oj oj oj..nåt såpass snyggt

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

nettan123
0

Imponerande, jag vet hur mycket tid du har lagt ner för att skapa denna damm åt nemo och alla växter du har fått plantera om. Några hamnade tillomed i SunnansjöSkrattande

heliotropes
0

#8 Hihi! Inte ska du gråta..komma klappa ryggen!!Skrattande

#9,10 Tack! Kul att ni gillar den..Jadu! Nettan..mer kan du få..Skrattandeså det är fler än mej som få ha rumpan i vädret.hehe!

Dockan
0

FörvånadOj så himla fint,måste vara rogivande och sitta o titta på.Lena

Hälsningar LENAGlad

heliotropes
0

#12 Tack!…OJA! Jag sitter ofta på altanen och tittar ut över dammen. Skator och småfåglar badar och dricker i ett,om sena kvällen hör man grodornas lustiga kväkande.Glad