Godmorgon 21 Juli-08
Här i kungsbacka skiner solen, man kan ju hoppas det blir en dag med massa sol
Idag ska jag upp till vår veterinär för få ordning på obduktionspappren och skadeanmälan till Agria gällande vår lilla Mårten
Sen ska jag tvätta efter vår 10 åring som kom hem igår fr sitt kortishem, så lycklig över sina nya rolleblades som vi köpt
Men först ska jag äta frukost och städa upp efter min löpande tjej Vanilla, hon och Pavarotti har haft full sjå inatt också, tror inte det blir nått, men ser ut efter dem gör det
Ha en bra dag!
Carina
God morgon från kyliga Viskafors!
Här är det lugnt än så länge alla mina bebisar sover å mina andra bebisar med
.
I dag skall jag måla bolådan å åka till stan å handla lite paket för min man fyller år i morgon…barnen skall inhandla lite..
Bebisar i bolådan ökar fint i vikt..skönt.. ser riktigt fina ut.
#0 Hoppas det tar sig.
Nu får alla ni här ute har en bra dag
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Marita L, du ska tänka på vad du tar för färg till din bolåda så det inte luktar när det ska ligga kattungar i den. VIssa färgsorter luktar så väldigt kraftigt och kan vara skadligt för de små.

God morgon från ett soligt o varmt Gävle. Här är det tvätta och städa som gäller idag. Inte så kul men det måste göras, har ju varit borta i 1 vecka nu så visst behövs det. Måste även handla lite för kylskåpet är totalt tomt.
ha det så bra idag // Monica

God morron!
Idag får jag känna på doften från nyfallet regn! Underbart!
Dagen kommer att innehålla det bästa för en kattdiggare - katter - katter - och ännu mer katter! *ler*
Hoppas att alla får en trevlig sommardag fylld med skratt och glädje!
MVH/Tidlosa

Den här morronen har jag lärt mig: ifrågasätt inte PIF! Om du gör det så tas inlägg bort, man låser trådar då man anser att det är jobbigt med kritik - är det så man bemöter sina medlemmar?
här i Trollhättan så verkar det vara fint väder
funderar på om det blir "brunch" i hammocken
annars blir dagen som vanligt…man tar det som det kommer
nåt brukar det alltid "komma" hehe
ha en underbar dag alla

God förmiddag allihop!
Här i Skåne är det mulet men ändå sol, så vovven och jag gick vår vanliga långrunda. Nu ligger han ute i trädgården nöjd och trött. 
Idag ska vi bara vara……skönt!
Önskar er alla en fin dag!