Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 597 ggr
Ellinor Johansson
0

Tror jag behöver klarhet i PIF

Hur vill medarbetarna att PIF ska vara?

Vilka ramar gäller?

Är det tänkt att det ska vara ett diskussionsforum med ganska högt till tak?

Är det ett Forum där man kan få mycket bra och snabba råd samt stöd?

Är det ett Forum där man visa fina bilder på sina kissar och skriver kommentarer om dem?

Skriv inte att jag ska läsa skrivreglerna, utan utveckla gärna hur ni funderar. Det är mycket enklare om alla vet vad som gäller

Tidlosa
0

Tack för ditt mycket tydliga och klargörande inlägg Ella!

Jag är mycket nyfiken på de svar du förhoppningsvis får!

ophelia
0

När jag började vistas här på PIF.Så var det en varm och go stämning.Man kunde fråga om allt även om det kanske för en del kunde vara "dumma" frågor men som bekant så finns det inga dumma frågor bara dumma svar.Vi delade med oss av både sorg och glädje.Här fanns humor och vilja att dela med sig av sina kunskaper.Inga pekpinnar bara goda råd.Visst hettade det till ibland för vi har ju inte alltid samma åsikter.

Men när tonen hårdnade och blev otrevlig så har jag sett att många med mig har slutat att vara aktiva.

Det är ju så som sajtvärdarna ofta upprepar att man tar vid sig olika och man ska ju undvika att såra andra människor.Tonen i det man skriver blir ju en annan än om man gör det verbalt.

Jag kan tycka att sajtvärdarna borde varit hårdare ibland när det gäller inlägg.Men jag tror att de hoppades på att vi själva skulle se när det började gå snett och stanna upp.

Jag saknar mitt gammla PIF och hoppas att vi kan få det tillbaka om vi anstränger oss.

Ber om ursäkt om jag själv har uttryckt mig fel på något sätt men detta kommer direkt från hjärtat.

//Sylvia

IdaJ
0

Detta är tänkt som ett forum där vi pratar om perser och perseruppfödning.

Det är inte ok att diskutera/analysera andra personer, deras katter eller uppfödningar i forumet. Håll diskussionerna på en allmän nivå.

Det är inte ok att vara otrevlig mot varandra. Om ni ser något som är fel i forumet, skicka ett pm till värd eller Medarbetare så att vi kan åtgärda det.

Det är meningen att man ska kunna få råd och stöd här.

Övriga funderingar får tas via pm.

Friida
0

Gick med här för ca ett år sedan, tyckte då det var  kul och intressant. Senaste halvåret har jag i stort sett  tröttnat, så kanske har jag missat mycket, men jag tycker att det bara är massa (för all del söta och fina) inlägg med foton på katterna. Visst är det kul att se kort men …. ja det finns en gräns iallafall för mig. Jag för min del tycker det är diskussioner och olika åsikter som är givande. Eller kanske rent av åsikter om en katt, det skulle ju vara givande speciellt för mig som är ganska novis. Då skulle jag kunna lära mig om olika fördelar/nackdelar om utseendet på olika katter. De foton som är nu kommenteras alltid med "sötnos" "goding" osv….

Detta var min personliga åsikt och naturligtvis får jag leta efter ett annat forum om detta inte passar mig!

Katarina

Inlägget är låst för nya kommentarer