Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 939 ggr
Ingson
0

Vi söker en Exotic.

Hej och godmorgon. Nu har vi funderat klart och bestämt oss för att det är en exotic som skall flytta in hos oss. Jag skrev tidigare här och funderade kring om man kan ha exotic och cornish ihop och svaren var ju lite blandade men vi tror att det inte blir några problem när vi bor jätte stort.

Vi är en stor familj med fem barn och en katt. Vi bor tillsammans med en annan familj i en gammal skola ute på landet i Södermanland. Vi har inga andra djur men söker en kompis till oss och våran 7 månader gamla cornish.

Är det någon som har eller väntar kull. Vi söker en kille som inte skall ställas ut eller avlas på.

Hälsningar Rebecca

Kittentotts
0

Hoppas ni finner er prins. Här finns bara Perser, men vet det finns flera exoter nu hos våra medlemmar

/ Carina

englagirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Rebecca.

Du får gärna kontakta mig om du vill.

( Eller om nån annan är intresserad av denna söta sällskapskatt)

Jag har en söt blå/vit exotic hane för leverans om ca 4 veckor.

Här är Ivar 9 veckor

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

englagirl
0

Kan inte låta bli att skicka ut dom här bilderna oxå på Ivar.

Jag tycker han är såååååååå söt men tyvärr så fick han ju lite "missfärgningar"i form av vitt *ler*

Han ser så festlig ut på sina korta ben *ler*

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

SussiF
0

Han e' väl för go' !!

Annars så har jag Primus svartsilverspotted till salu. Han är en väääääldigt kelen exotic på 11 månader. Jag har även en "liten" tösabit, Quizzie svertsköldpaddstigre' exotic som är 6 månader, även hon till salu. Och sist ut i tillsalu längan är Riff Royal rödtabby exoticgosse på 10veckor alltså inte riktigt leveransklar än.

Jag ska försöka åstakomma lite bilder idag så du/ni får se hur dom ser ut nu.

/Sussi

RaktajinosCattis
0

Här är Sweeney 14v

RaktajinosCattis
0

här är ett till..

han är världens gosigaste kurrmaskin

Dolleminas
0

Puh det är tur att det är jag som inte söker nån, det är ju jättesvårt att motstå alla gulliga bebbar, vare sig det är perser eller exoter (ibland är det bra med gubbens allergi…Flört)

Lycka till med att hitta kompisen till eran Cornish (mycket fint val av ras…)

feiner
0

Kattunge eller vuxen? Som jag tidigare nämnt så skulle säkert vår hane gilla att bo hos en familj och inte två tråkiga vuxna och två reserverade kattdamer.

SussiF
0

Här kommer bilder av mina exoter refererar till #4

Först Riff Royal

Sedan kommer Quizzie

och sist kommer Primus, en klumpeduns på 4 kg :-)

Han ville ju inte vara med på bild idag så jag tog en bild som jag knäppte för 2 veckor sedan :-) Tyvärr så ville ingen av dem öppna ögonen ordentligt :-(

/Sussi

Ingson
0

Ja, gud vilka söta kissar!! Jag skall sätta mig när barnen har gott och lagt sig och kolla ordentligt. Kontrasten mot min Abraham är ju fin. En boll och ett snöre…………..

Tidlosa
0

Jag föreslår att ni tar en perserbebis eller två! Har ett par tussar som söker nytt hem - men det ska vara lyxigt! Självfallet med egen kudde i sängen, massa god mat, egna tjänare som gör som missarna vill, godis & bus i mängder… Cool

miascharming
0

Annki 54 har också en EXO pojke till salu

Lycka till

// Mia

Ingson
0

Hej igen. Jag vet inte hur jag skall komma i kontakt med er, det funkr inte via perser iFokus. Min mans mail adress är paul.ingulfson@gmail.com skulle ni som har en liten grabb till salu kunna maila mig. Jag får inte fram era uppfödar namn heller på denna sida. Jag kanske gör något fel? (Ni kanske redan har hittat köpare redan nu under dagen.) Men hör gärna av er.  Hälsningar Rebecca

Kittentotts
0

Har mailat dig för min kusin Raktajinos. Hon är inte inne nu, men du har hennes uppgifter på mail

Ha en bra kväll

Carina

Amorstroll
0

Heléne, Optimal Primes, har också en liten exotkille Till Salu!

Jättesöt tycker jag!

Minst i kullen har han alltid varit, men naggande goooo !!

tycker "farmor" Lisa L S*Amors Troll

[Guardians]
0

Optimal Primes kattunge kan jag med det varmaste rekommendera då jag har kullsyster och har träffat katten som #15 visar, ska du ha en trygg och go exotic så tveka inte, de är dessutom vana vid barn och har ett otroligt psyke och jag kan lova dej att det är full fart som gäller :-)

Annkis54
0

tack #12..vad snäll du är som tänker på mig:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

isnornin
0

Vilka vackra exo ni har!!!

MVH Isnornin