Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 671 ggr
[Guardians]
0

Gokväll 18/7-08

Då jag inte skrivit någonting idag så får jag ju köra en liten kvällsrapport om hur det går med gänget.

Nykomlingen Penny har kommit igång och leker för fullt med främst Samuel, hon tog en liten tur efter Bebis (som är lejonklippt med svanstofs) genom att grabba tag i hans svans förut, inte så uppskattat direkt men han är väldigt tolerant mt kattungar så han bara spände blicken i henne. Ginni försöker styra när Samuel leker för vilt och ger honom lite uppläxning :-). Så här går allt över förväntan, snart ska vi krypa ner i sängen, tre katter på täcket och en under…

Sen kan jag inte låta bli att nämna att jag tycker det är så trist att öppenhet och ärlighet inte alltid uppskattas på forumet, feltolkningar som görs att ord läggs i vågskål och en röst får mer gehör än en annan, jag syftar på folk som blir tystade på forumet, kanske mer än jag som saknar en aktiv medlem som kanske är för ärlig ibland för vissa? Tycker faktiskt inte att det är så farligt då folk inte är anonyma härinne (iallafall inte de som diskuterar livligt), och då får man ju stå öppet för sin åsikt iallafall och inte registrera sej med nåt anonymt namn. Tror att du läser detta iallafall även om du inte får vara med här längre.

frukove
0

Hej Annica!

Vad jag blir glad att det verkar funka så bra för Penny!

Vem är det du har under täcket då? 

Hoppas på en bild på henne snart:)

Jag har lånat dotterns kamera och fotatat ute på gräsmattan de tr jag har kvar och det gick bra.Man kunde tro att de alltid brukar vara ute!Så i dag kommr hon md kabeln så vi kan ladda över dem till min dator! 

Hoppas du inte blev allt för slut av det långa resandet bara!

Vi hörs!!

Heléne

krasivis
0

#0 Så roligt att höra att allt gått bra med din nya misses hemkomst! All lycka med henne i framtiden!

Sedan håller jag med om det sista du skriver. Jag saknar också den här personen! Speciellt hennes uppfriskande morgoninlägg!!

Jag undrar hur länge en person blir avstängd härifrån? Hur många är avstängda?

hälsn Elisabet

Tidlosa
0

*S* Vad härligt med en busig liten! Här är det fullt röjj med 4 galenskapare som far som små bollar mer högt än lågt.

Jag håller helt med dig i det du mer skriver! Har med stigande förvåning sett hur "man" väljer att misstolka, blunda för, gå in och bryta när vissa skriver - men inte när andra gör det. Det har gått så pass långt, så jag funderar över mitt medlemskap härinne. Det finns många trevliga medlemmar - så det är inte alls därför - utan helt enkelt hur "man" väljer att dela ut sina gracer som gör att jag just nu starkt överväger att dra tillbaka mitt medlemskap från sajten.

[Guardians]
0

#1 Ska se om jag inte kan fota lite nu efter middagen, hon ligger just nu och sover uppe under fotöljen men hennes nya bästis Samuel liggande utanför och väntar. Det är Penny som ligger under täcket, fattar inte att hon inte tycker det blir för varmt, de andra vägrar ligga ens att gosa under.

#2  Vet inte hur många men vi saknar iallafall samma person

#3 Fullt enig, det är detta jag reagerar på.

Inlägget är låst för nya kommentarer