sista jobb dagen innan..
SEMESTERN
Fattar ni vilken känsla man har i dag, några timmar bort så blir man ledig i 3 1/2 v. Ja nå mera ledighet kan jag inte ha,då man är egenföretagare och så va vi ju till Turkiet i slutet på maj.
Men tänk at få vara hemma HELA dagarna och bara pyssla om sina katter!!! Ni kommer att bli bombaderade av kort på alla mina små kanske några stora oxå.
Ja nu hör jag att min kund har kommit så det är bara att gå ut och jobba…..
Vi hörs snart igen
Kram Chatrine

Usch va avis jag blir!
Här får man knega på sin LEDIGA dag,och på semestern var man sjuk och höll på att flytta :-(
Jag har 3 körprov idag så jag är inte hemma förrän efter kl 15 idag och då ska jag packa upp det sista ur lådorna och bada Droppen och NalleMaja som ska flytta till Kramfors imorgon.
Jag kanske ska kolla schemat då jag kommer till jobbet,kanske jag sätter av lite semester i slutet av augusti.
Då får du ha det så bra på din sista dag före semestern och så ses vi nån dag framöver då du tar din familj och kommer och hälsar på :-)
Kram o ha det bäst
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#0 Visst är det en underbar känsla SEMESTER och att bara göra det man vill. Hoppas du får fint väder och kan njuta av ledigheten. // Karin
#1 Stackars dig som får jobba på lediga dagar, hoppas du kan få lite ledigt i augusti istället. Du får fråga chefen snällt :)
Trevlig fredag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Jaha då var det fredag igen!! Vart tar veckorna vägen egentligen?? Igår skickade jag upp Alma till Kissan78 så nu får man vara nervös hela helgen…. inte för resan utan för utställningen… Det är ju ändå en bit till Sunndalsöra.
Här skiner solen och det är röj i skåpen som gäller + att fixa husvagnen så man kan resa om man får lust att koppla på…
Ha en bra dag allihop!

Här i Göteborg regnar det så det blir pyssel hemma så när som på veterinärbesök strax. Det är mina små som ska få sin första spruta liksom mamma katt som det är dags för också.
/Ingela

Va härligt för dig få semester
Jag är ju hemma jämt, så den känslan finns ju inte idag. Däremot är dagen då sommarlovet börjar en härlig känsla för mig, då får jag ha pojken på 10 år hemma, vi myser och har oss hela dagarna, de är ju för honom jag är hemma annars med, men dagarna blir tråkiga då han går 8 kommer hem 15.30
Idag får vi se om jag lyckas dra med gubben till något roligt, vill åka ut ut ut
/ Carina

Nu äterligen börjar min SEMESTER !!!!!!!!
Det ska bli så ljuvligt
// Christina

JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPIIIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU ÄNTLIGEN ÄR DET SEMESTER!!!!!!!!!!!!
//Chatrine
hi hi…gott va

Grattis till semestern!!!Min tog just slut!!!/Angelica

Ha en underbar semester.
//Tessan
Trevlig semester Chatrine.
//Jonas

Vet den där känslan, den är underbar! Man bara svävar fram på små moln! 
Önskar dig en härlig och skön semester!