Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 983 ggr
RaktajinosCattis
0

Hej, det här är E.T

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han såg precis ut som E.T när han föddes .. låååång hals och ett litet huvud som varit så ihopklämt så jag trodde inte katten hade nån panna…

Han ser himla skum ut fortfarande :) alldeles tufslig och jättestor nos .. men trots allt e han vårat alldeles lilla härliga misstag ( jag får stå mitt kast och erkänna att jag inte visste att kastrerade hankatter kan para upp till två månader efter en kastrering så lilla E.T:s pappa är även hans morfar. Men alla klor är på plats på fyra ben och ögon/öron har han två av så han verkar ok ändå.

/Cattis

Kittentotts
0

HaHa så söt han är Kusin! Ser ju helt underbar ut med sin nos. Ska bli otroligt spännande följa denna pojkens utveckling, för jag blev lyckligt glad då jag såg denna bilden

/ Carina

Marita-L
0

jisses så söt… han hadde jag behållit…fin fina näsborrar..underbar…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Ja annars är risken Kusin kommer kapar honom om 1 vecka el såPenga mun

/ Carina

Katarinaj
0

Helt underbar det lilla Livet…

SussiF
0

Han ser väldigt pigg och nyfiken ut :-) Lite roligt med den breda nosen !

KungBores
0

Med den näsan så kan ju inte Svinto vara pappa eller Mellis mamma. Är du säker på att han inte kom med ett Ufo??
/Ingela

krasivis
0

Cattis! Jag tycker att han är underbart söt! Han ser lite frågande ut på ett finurligt sätt….   All lycka med honom önskar Elisabet!

heliotropes
0

Vilken söt plutt!!.Cool

Eva // medarbetare på Perser

Annkis54
0

ett riktigt litet sött o härligt "misstag"

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

miascharming
0

Vilket litet UFO Kyss

Lovebuffen
0

Oj vilken liten SÖTNOS!

RaktajinosCattis
0

Tack alla för era snälla kommentarer =)

Ja han e lite speciell den lille .. skall bli roligt att se vad som händer med den gigantiska nosen … haha hoppas han växer i den lite iaf.

Jo han e pigg och kry men han vill inte gärna gå .. han vill helst sitta på sin stora gump och äta … men han har humör .. våran Labrador Lizzy tyckte hon kunde få hälsa på nykomlingen nu när han ändå skulle fotograferas men han högg henne som en spottkobra .. haha oj vad hon blev snopen ..

Cajza
0

Han ser charmig ut, din lille E.T. Kan ju vara att hans nos växte fortast och  nu kommer resten av kroppen. Lycka till med honom och hoppas vi får se mer av honom senare. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

EddaM
0

Vilken pussis….=))) Underbar=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

nettan123
0

Han är kanonsöt!

Dockan
0

FörvånadHan är riktigt gullig.Lena

Hälsningar LENAGlad

helenaroth
0

Pussnos, det har han!! Sååå sötKyss

Tessan73
0

jag tycker han är bedorande söt,,,ser ut att vara full i bus :)

//Tessan