Lila bebbe ( Ally's kull )
Solid lila hona 8 dagar:

// Mia
Gu sicket litet sött tryne!!!!!!!
Lycka till med henne.
Jätte gullig
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

En sådan sötnos, grattis och lycka till med henne // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
den du..sicken typ
o supersöt

ÄNTLIGEN….kom det en bild på en av dina bebisar…..:-)))
Fantastiskt bra avelsarbete som du kan vara jättestolt över.
Honan ser kanonfin ut med en underbart fin typ allaredan, nu väntar jag på att få se dom andra.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
GRATTIS till en superfin liten hona!!! Lila, det skulle jag vilja ha någon gång….
Oj wow vilket tryne skulle jag oxå vilja säga!
Vilken typ redan!! GRATTIS!

OOH ni är så gulliga 
# 5 TACK..SUPERTACK..när du säger så, så blir jag lite längre 
Jag är 159 cm …så det gör inget * ASG *
Dom är 4 st i kullen .
2 solida lila honor som ser likadana ut ..I typ och allt annat också ! Bilder kommer på dem också , så snart mamma katt vill låna ut dem * SMILE *
1 st Cp- Hona & En Cp- Hane.
# 6- Jag har 2 solida lila honor ..så en kan vara till salu 
Kram Mia
// Mia

En solid lila! Så spännande färg, det ska bli roligt att få se henne växa upp. Lovande får jag säga hon ser ut, det lilla jag ser av hennes tryne :)
/Helena

Så söt man kan vara! Ser ju kanonfin ut!
/ Carina

Supergrattis till välskapta typade kattungar i färg, det går att få ordning på choklad och lila bara det är några generationer stabilt bakom. Och på båda föräldrara. Blir så glad att se så fina ex. Fina rak ögon och stora näsborrar. Jätte grattis Pussa på de små
Oj jag råkade lägga in en personlig åsikt det var inte meningen. Förlåt gumman asg Har ju skrivit att jag ska skuta med det
Jätte grattis till super bebbar

Nämen jösses vilken vacker liten tösabit!!!

GRATTIS till en jättesöt bebbe!!
Gunilla

Grattis till en snygg och vältypad liten tjej, och till dom andra med såklart 
/Britt-Marie
WOW WOW vilcket tryne får väl även jag instämma i 
Herre gud människa, är den på riktigt ??? Såna fina lila/choklad kan man väl inte få ?? Eller jo, hur var det nu ?? 
Superduper GRATTIS till denna fantastiska lilla godbit, antar att intressenterna redan har telefonterror hos dig ;-)
Lycka till vännen
KRAM Lotta P

JätteGRATTIS till såååån sötenosa! Eller.. sötenosor & sötenosar…
Tror nog jag packar min Kattväska & kommer förbi någon dag! Någon mer som kan tänka sig följa med på den utfärden! Tror vi behöver vara fler som kan avleda Matten!
Det är något speciellt med lila!

Wow Mia vilken supersöt bebbe! Så bedårande
Stort grattis till kullen,
Om du tittar riktigt noga så tror jag att de faktiskt står SANDVIKEN på henne 

Grattis:)

9- 18 NÄMEN gud så snälla ni är 
# 15 - JO ..hihihi.dom är på riktig & Jo -Om man ber pappa katt riktigt snällt att para några honor. Då kan man få så fina bebbar i färg…lila/choklad
Men det va efter mycket godis, uppmuntran…en stor övertygelse om att " sex " faktiskt inte alls skadar någon gång om året… & hot om kastrering 
Hennes syster ser likadan ut…så jag hoppas då att dom är så söta & fina i typen som ni verkar gissa er till /se ifrån bilderna.
Jag är ingen bra fotograf…så jag får ta flera bilder senare,…så får ni säga vad ni tycker då också!
Det skall bli mycket intressant att se hur dessa småtrynen utvecklar sig 
# 17 - Står det Sandviken på henne….Jäklar ..då har jag missat nått
Förlåt..skall titta efter nogrannare nästa gång jag pysslar om henne * ASG *
Återigen supertack till er för alla gulliga ord.
Kram Mia.
// Mia

Oj!!!!
Vilken lovande tjej! Du har verkligen lyckats! Jättegrattis!!!
Lena

# 20 Tack Lena 
Så roligt att du gillar den lilla- Lila.
// Mia
// Mia
Vilken söööööt nos!!
Grattis till henne!!

# 22 TACK 
// Mia
// Mia

Underbart söt och ändå bara sååå liten ännu!
Men en fråga måste jag bara få ställa: Hur skiljer man på lila och blått??? För mig ser de likadana ut.

# 24 Hej !
Nu har jag inga blå katter hemma.
Så jag visar en bild med blå & lila Britter som du kan se färgerna på.

// Mia

Nämen gud vilken liten goding. Lycka till med alla bebbarna.
//Tessan

#24 om du går till min hemsida och kitten så har du bilder på blå lila svart och choklad
Ujujujj, det här är ju rent ut sagt livsfarligt! Det borde vara varningstriangel utsatt ! Suuuuuupersöööööööt ! En liten violkaramell !
/Sussi
himla bra bild att visa färgskillnader på

# 28 Du är rolig du..
" Varningstriangel " Med texten : Jag är livsfarligt söt ?
# 29 Vistt är bilden bra.,..det är exakt den färgen mina lila har här hemma nu, varför jag valde den bilden.
Tyvärr så ser hon mörkare ut på bilden, men ,men ..har aldrig sagt att foto är min grej
Kram Mia
// Mia

JÄTTEGRATTIS Mia!
Du har verkligen lyckats med att få fram fantastiska katter! All heder till dig! Det är verkligen inga lätta färger du jobbar med!
Hälsningar Lisa L S*Amors Troll

# 31 Tack Lisa 
Mycket snällt sagt & det värmer,
Ha en bra dag
// Mia
// Mia

Hon är underbar ! Ska bli spännande att se hur hon utvecklas :)

#25 TACK för bilden som visar så fint skillnaden på blå och lila! Underbar bild!!

#33-34 Tack 
# 34 Så bra att du ser färgskillnaderna tydligt, För det är inte alltid helt lätt om man inte har en blå att jämföra med. 
// Mia
// Mia

#35 Bilden du visar visar ju det jättetydligt. Men utan den hade jag nog inte förstått skillnaden måste jag erkänna.