Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 476 ggr
Marita-L
0

God morgon 17 Juli

Här lyser solen å fråglarna kvittrar. Yarina har bäddat hela natten å sprungit på lådan..dag 63 idag…hon är lugn å fin.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=27def1d2-fc15-40eb-a212-fcdf7445b25e&Filename=Yarina 003.jpg)

Så idag skall jag bara ta det lugnt å finnas här för henne…kanske vila middag lite för det behövs nog inatt.

Ha en bra dag / Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

[Guardians]
0

Godmorgon, oj, vad spännande du har framför dej nu Marita, skulle med vilat middag om jag var som du.

Här har vi sovit gott hela natten med katter fullt i sängen, en under täcket och tre över, har inte tidigare haft en perser/exot som velat sova under täcket men nu har jag det verkar det som.

Här är lite varierat väder idag men solen ser ut att kunna bryta igenom, har tänkt att vi ska ut med båten en sväng får se hur det går.

Ha det gott, Annica

Kittentotts
0

God Förmiddag!

Här skiner solen för fullt

Tänkte ta bada lite katter under dagen, sen fota lite!

Kanske kan jag ta lite foton på de 3 Cremisarna också, nu är de ju 15 dagar gamla, så tjocka och goa :)

Lite trött idag, vi hade grannarna på grillkväll så vi satt till natten och hade en helmysig kväll. Idag sticker de till Turkiet 1 vecka, och min pojke jonas som är 20 år ska bo hos dem under tiden för passa katterna, mer hålla dem sällskap, mamma sköter nog restenSkrattande

Får vi se smått snart igen hos dig då marita, passa på sova middag!

Ha en bra dag allihop!

/ Carina

Annkis54
0

God förmiddag från Trollhättan
solen tittar fram lite här oxå, så det finns chans för en frukost i hammocken, utan katter dock, för det är lite byggarbetsplats därute.
Idag ska jag göra det gamla vanliga
först nu så ska jag mata o fixa lite med kattungarna

senare i em så ska jag åka iväg o få en healing
det behövs, om man säger så
ha en bra dag alla

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ophelia
0

Godmiddag!!

Så rund och go,nöjd och belåten hon ser ut den lilla gumman.Lycka till med förlossning och bebbarna.

Här på Österlen är det mulet och blåsigt med en och annan regnskur.Det är marknad i Tomelilla men jag avstår i år.

Hihihihihi nu har jag en hemlisGeneradfår se hur det går.

Ha en riktigt bra dag alla.//Sylvia

Annkis54
0

#4..hemlisar gillar vi
bara de blir "public"…hmmm??
vi kanske har samma hemlis hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ophelia
0

#4 Hihihihihi är så länge sedan jag hade hemlisar så det är lite spännande.Hmmmm jo kanske det blir "public"så småningom.

Men visst är det mysigt att få sätta andra i lite funderingarOskyldig//Sylvia

Annkis54
0

tycker hon ja…. Smiley yeah.gif

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se