Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 825 ggr
frukove
0

Optimal Prime´s Penny

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara få visa en bild på min EXO-padda Penny som ska bli Göteborgska nästa vecka.

Då kommer ju Annica "Guardians" och hämtar henne!

Penny är ju bara så läcker och kelsjuk tjej.

Nu bor kattungarna hos min dotter och hennes familj medans vi flyttar och bygger. 

Ikväll låg Rocky- mitt barnbarn- och såg film.

Då kommer Penny och lägger sej där och vill oxå se!

Nu vill jag ha sol och värme!!!!

Heléne Fahlgren

OptimalPrime´s

miascharming
0

Jättesöt snutta Skrattande

// Mia

miascharming
0

Dublett Cool

Amorstroll
0

Här kommer fotot!

Kram Lisa L S*Amors Troll

Annkis54
0

mums

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

frukove
0

Tack Lisa att du kan hjälpa mej med bilder!

Jag har Firefox och då går det inte kopiera i Perser ifocus!

Tack till er som gillar henne! 

Heléne Fahlgren

Annkis54
0

#5,,jaha..är det för att du har firefox..då ska jag försöka memorera det så kan jag oxå lägga in dina kort när jag ser de,

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Så söt!

/ Carina

Amorstroll
0

Hejsan!

Jag måste bara få visa ett till foto taget vid samma tillfället. Det är på Heléne's barnbarn Rocky som ligger och tittar på barnfilm tillsammans med Penny's kullbror lilla exotkillen Bernard. Visst är de söta tillsammans!

Kram Lisa L S*Amors Troll

[Guardians]
0

Åh, där är hon ju min lilla snutta. Och så fint kort med Rocky och Bernard, syns verkligen att de är helt trygga med varandra.

amarula
0

Jätte söt liten tjej och Bernard och Rocky ser ut att ha mysigt tillsammans.

Jag har också firefox men går ut på vanliga explorer när jag ska lägga in bilder ett litet tips kanskeGlad

/Britt-Marie

Balasores
0

Jätte söt katt Helené  !

Vilken gullig bild när dom kollar på tv

// Christina

nettan123
0

Penny är supersöt!

[Guardians]
0

Imorgon åker jag och hämtar lilla söta Penny. Det kommer bli en lång resa som fått lite  annan väg än tänkt innan pga strejk på allt vad kollektivtrafik o flygbussar heter men skam den som ger sej, nu är det hyrbil bokad och hotellnatt i Umeå istället för Skellefteå. Så vår första tid tillsammans blir på Scandic Umeå för att sen gå via två flygningar hem till västsverige igen

Annkis54
0

lycka till #Guardians..
ska bli så kul att se kort på henne när du kommit hem
hon är en riktig läckerbit

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

[Guardians]
0

#14, ja det ska bli kul att se henne live, jag har ju bara sett kort med hittills. Nu är väskan packad, klockan ställd på 03,50 blir lite konstigt att gå upp den tiden som jag kommit hem från jobbet senaste dagarna. Min kastrat, Bebis, jättekatten du vet, han är så nervös nu, han hatar när jag packar och har själv försökt komma med i väskan, hade åkt på överlast bara på att ha honom i den, han vägde nätta 7,2 kilo nu när jag chippade honom, en man i sina bästa år med en rondör som klarar en liten matkris Generad, problemet är ju nu att han bara älskar kattungar, men jag misstänker det mer beror på kattungarnas mat…

Hur går det för dej i ditt letande, nån på gång?

Annkis54
0

#15…en man i sina bästa år med en rondör som klarar en liten matkris Generad…där fick jag mig ett gott skratt hehe

ja..jag har nog hittat honom nu….ska bara utveckla sig rätt
jag blev i alla fall störtförälskad
news kommer later hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Tessan73
0

Ohhhhh såååå söt.

//Tessan

[Guardians]
0

#16, då inväntar man lite mer från dej då.

frukove
0

Välkommn tillett soligt Norr Annica!

Idag har vi väldigt skönt väder!

Kör försiktigt nu så hörs vi när du närmar dej Skelleftå! 

I går badade Penny och blev så fin.

Hoppas vi hinner fota kattungarna ute i gräset idag.

Nu ska jag i väg och vac,chippa och besikta kullen som är 12 veckor idag! 

Heléne

Lovebuffen
0

Väldigt söt kise! Härligt foto, det andra!

[Guardians]
0

En liten rapport efter att vi nu kommit till Umeå efter en mycket regnig färd från Skellefteå och hit.

Jag och Penny har nu lekt och efter det vilat och myst. Så otroligt go hon är, en leksak jag hade med går hon inte utan, den bär hon med sej överallt, en mus med svans och en pälstofs längst ut :-)

Hon har ätit med god aptit men inte varit på lådan ännu, får se så det funkar, har ju en provisorisk liten låda med men annars är det heltäckningsmatta på hotellrummet Räcka ut tungan

Ikväll ska det bara bli lite mat för mej och sen ska vi nog försöka sova, jag är dödstrött nu efter den tidiga morgonen.

Tack för kaffet och kakor Helené och till det en underbar utsikt. Hoppas mammakatt inte letar efter sina små alltförmycket.

Annica

frukove
0

Annika!

Vad skönt att du kom fram till Umeå utan större missöden i alla fall.

Vad bra Penny verkar ha det med sin leksak.Hon går ofta och bär på saker,lägger de nånstans,sen morrar hon om nån går förbi.Flört

Skönt när det går bra att byta miljö för kattungarna.Jag känner mej så glad att Penny och Isaac har fått SÅÅÅ BRA FAMILJER att fortsätta bo hos!!!

Hoppas allt går bra när du ska flyga "hem" med Penny 

Mammakatt "Agnes" har borta sina små.
Hon ligger bara i köket och väntar,har bara gått och jamat nåt varv i lägenheten. Sen lägger hon sej och väntar.

Sov så gott nu även om det är ljust på natten också.(Det finns väl persienner)

Heléne Fahlgren

[Guardians]
0

Så har då natten och förmiddagen förflutet utan några problem alls, Penny och jag har delat säng största delen av natten och nu på förmiddagen har vi gosat och hon somnade med framtassarna runt min arm, tror hon kände sej trygg så. Hon har ätit, kissat o bajat i sin provisoriska låda under natten så allt går mer än bra. Denna lilla dam är helt underbar och hon kan verkligen sätta fast sin blick i mina ögon och verkar tänka, nu är det du och jag, hon skulle bara veta vad som väntar då vi kommer hem, tre kompisar modell större, en enorm Bebis, en liten småbestämd Ginni och en helcrazy Samuel så det är tur hon vilar nu för mycket nytt väntar.

Vår taxi kommer kl 15, de har varit så gulliga på hotellet så vi har fått behålla vårt rum fram till dess så hon kan få röra sej fritt så länge som möjligt, sen blir det lite mindre av den varan några timmar.

Vi hörs vidare,

Annica

frukove
0

Vad skönt att hon är så trygg med dej Annica!

Ni verkar ju haft det jättebra i Umeå!

Lycka till på hemfärden nu!

Du får rapportera vidare hur hon trivs med allt nytt.

Tur hon vilat upp sej i dag nu! 

Vi har pratat med Isaac´s familj och där hade det också gott bra.

Men han var försvunnen i natt så de var uppe och leta efter honom,han hade krupit under Cathrine´s täcke och låg och sov:)

Det är så kul när kattungarna kommit till så bra familjer!!!

Det borde alla få uppleva! 

Vi hörs!

Heléne

[Guardians]
0

Mellanlandning i Stockholm nu, flygningen var otäck i början men sen la hon sej ner i transportväskan och sov, vilket temperament :-) Snart upp igen, ska bli kul att se om hon känner ingen ljudet nu.

Kul att det gått bra med Isaac också men oj vd de måste ha blivit rädda när de inte hittade honom, var med om det en gång och den katten hade gömt sej bak i soffans ryggstöd men kom fram snart igen.

Annica

frukove
0

Så skönt att hon fixad flyget så bra!

Kul att höra hur hon uppför sej med sina nya kompisar hemma hos dej:)

Här har vi ju 3 kattungar som är så mysiga också.

Så kul att se hur gruppen omstruktureras när 2 flyttat.

Här är det Bernard som har blivit bråkstaken.Han bråkar med ALLT  och alla!

Förstår det du sa om blomkrukor och Exoter,Annica…Bernard hann misshandlade en blomma på bara nån sekund!Sen var det jord i hela fönstret.

Mina "stor"katter trivs med att ha kattungar här hemma igen .

Speciellt Olle(kattmorfar) har blivit som en ungdom på nytt.Han busar mest med de. 

Hoppas resan hem också går bra!

Och att dina nära och kära också tycker om Penny!

Annkis54
0

låter ju som om allt flyter på som det ska
gott för er alla

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

[Guardians]
0

Ja, nu är vi hemma och har fått lite mat i oss, Penny har ätit på samma tallrikk som vår Bebis. Ginni har lagt sej lite avvaktande men har hälsat och Samule försöker uppvakta till lek men Penny morrar :-) Detta ska nog bli bra redan imorgon.

Vilket psyke hon har, när vi lyfte från Stockholm mot Göteborg la hon ner hela tiden i buren, kolugn, nu visste hon vad det var för väsen och känsla.

Min dotter Malin har lekt med Penny och hon är bara fööör gullig enligt henne.

Nu ska vi alla försöka sova

Annica

Annkis54
0

gott Annica…kunde inte bli bättre
grattis till din nya skönhet o en bra resa

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

frukove
0

Skönt att ni landat och fått i er lite mat!

De verkar ju vara toppen redan hos dej!

Morra för att försöka sätta de andra katterna på plats låter ju prcis som det ska när man är en liten paddatjej som följt sin mamma på utflykter tidigare.

(Agnes försökte ju alltid öppna grinden så att hon och Penny kunde gå till tv-soffan-utan de andra!)

Vad kul att Malin gillar henne också! 

Sov nu så gott !

Heléne