Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 688 ggr
ophelia
0

Katternas aktivitet på nattkröken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste bara få visa vad katterna sysslar med här på nätterna.

Roligt verkar de har haft ialla fall.

Måste sträcka på mig efter allt jobb tänker nog Wendy

Niffi
0

Jojo, det känns igen. De små gosisarna är alltid som aktivast nattetid.

Hos mig har de fullt upp med att jaga alla nattaktiva insekter som finns på deras uteplats. Fast ibland händer det andra saker också som t ex någon väggbonad som åker ner eller toarulle som blir småflis.

Sidentassen
0

*LOL*ASG*LOL*ASG*

Helt underbart :-))))))))

Hälsar Lotta P

Cajza
0

Ja de ser ut att trivas och visst ska de busa i den åldern, dom är ju bara barn ännu. Ha det bra // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

Visst är de härliga:))

Ja här sover vår nya kille dagtid, natte tid rusar han runt för fullt, och kan tala om han är klumpig stor som han är för åldern med sina 4kg, varje morgon ska han ge sig på sitta på fönsterbrädan i vårt sovrum, slutar samma varje gång, han ramlar rakt ner i hundens bädd på kajsa, Ja hunden bara pustar, men han blir lika rädd varje gång

/ Carina

Lovebuffen
0

*skrattar gott* Oj vilka backflash jag får!! När jag hade kattungar här för några år sedan då såg det ut så här flera gånger när jag kom upp på morgonen. Man kan inte annat än skratta åt det!

Härliga bilder!

Chakmools
0

hahahhaha härliga bilder. Visst känns det igen, speciellt då det finnskattungar i huset så gäller det att hålla i rullen :-))))

/Helena

Tessan73
0

Nämen gud vilka härliga bilder *ler*

Tur nog så sover mina faktiskt om nätterna.

//Tessan

miascharming
0

* ASG* Vilka kalas bilder Skrattande

// Mia

Annkis54
0

helt underbara bilder
o visst känner man igen det

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

McLaren
0

Nämen gud va kul!!!!

McLaren roar sig med att fösa runt på toaborstenCool Vi vaknade och jag undrade vad det var som lät… som om någon puttade omkring på en pall eller stol… Det var McLaren inne på toa som satte pannan emot toaborsten och puttade runt den inne på toaletten…. Måste stänga toadörrarna nu på kvällarna… På dagen kidnappar han det mesta… Bland annat disktrasan, den hittar jag överallt. Skällt på sambon och mina barnSkrattande Varför ligger disktrasan här???? Lova 3 år sa: -mamma det är McLaren! Då svarade mamma: -Ja, ja eller hur? skyll på katten du…

Men det är verkligen han som tar det mesta… Stumpor och trosor… Måste tänka på att lägga dem i tvättkorgen annars vet jag inte vad som möter mig i hallen. Tänk om grannen skulle komma in på kaffeOskyldig

Annkis54
0

hehehe
känner igen detta #McLaren
här fick jag sätta lock på allt..för Mica drog omkull o iväg med allt..tops, bomullsrondeller, sax, pincett mm mm
sen har hon lugnat ner sig…o nu är det Neo hehe
så bara att hitta nya lösningar:)

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se