Godmorgon 15/7-08
Hej på er alla
Är nu på Landvetter och väntar på att flyget till Umeå via Stockholm ska komma iväg, lyfter härifrån kl 06,35 och är uppe i Umeå 09,20 om alla tider håller.
Idag är det ju dagen D då jag ska hämta Optimal Prime´s Penny, ska bli så himla kul att få se henne live idag, tiden har ju ändå gått ganska fort från det att jag bokade henne, hon var tingad till USA då jag först såg henne men ett återbud gjorde att jag nu är lycklig ägare till denna underbara kattunge, tack Helene.
Igår var jag och tittade på bröllop på Ullevi, mäktigt när Anna o René gifte sej inför 52000 åskådare, även om de inte är stora i verkligheten så var de riktigt små där på innerplanen. Själv firade jag silverbröllop i år, otroligt vad tiden går fort.
Ha det så gott alla, Annica

OJ vad spännande!
Jag har ju bara fått sett kattungarna på foton själv. Temperamentet på dem måste dock vara fantastisk för båda föräldrarna är helt UNDERBARA!
Hälsa Heléne och hennes trevliga familj från mig!
Kör försiktig!
Kram Lisa L S*Amors Troll

Jo, en sak till!
VILKA var det som gifte sig??? Anna och Réne??
nyfiken
Lisa

Godmorgon Allihop!
Jag har sovit gott för 2a natten i rad. Bebbarna äter och mår bra
Igår va vi ute åt middag med mina föräldrar, idag ska vi nog greja lite hemma i vår carport är det tänkt
#2 Här kan du se de som gifte sig
http://gptv.gp.se/player/play/50781
/ Carina

Tack Carina!
Nu har inte jag fungerande högtalare så jag hörde inte vad de sa….. Men för mig är de två helt okända personer som gifte sig. Troligtvis är killen en fotbolls kille!?
/Lisa Flisa

Godmorgon!
Guardians hoppas att din resa går bra och du blir nöjd med din nya katt!! Hon ser jättefin ut!!!!
#3 Greja inte ihjäl er…hihihiiihi Det är alltid roligt att fixa saker till sej själv!!
Min sambo håller på att renovera hela källaren till mej och mina katter!! Det ska bli ett duschrum/trimmrum därnere när allt blir klart blir det KANON!!!!!! Sen håller jag på att övertala honom till att koppla på oss på fjärrvärmen som de gräver här utan för oss. Då får jag ett rum till där nera till mina katter hiohiiihihihi Ja ja man kan ju alltid drömma…
Själv sitter jag på jobbet och min första kund dök inte upp
Men då fick jag ju en stund över vid datorn…..Nu har jag bara 4 dagar kvar…..
och i kväll så får jag fin främmande som ska titta på mina kattungar!
Ha en bra dag Kram Chatrine

#4 jag vet inte heller vilka de är
Men det brukar ju finnas folk som vill höras och synas överallt, så det kan nog vara så som du skriver el så är det bra vanlig folk :) stått i GT och GP om dem några dagar
/ Carina
Godförmiddag från mig som haft sovmorgon idag. Jag har sovit som klubbad hela natten, skööönt. Bion igår var nog nyttig den. Så än en gån SE DEN, MAMMA MIA, suverän !
Här i Ramnäs är vädret fint, det är rätt varmt men som vanligt blåser det.
Jag höll alldeles nyss på att strypa en katt, ja ni läser rätt, hon satte sig och kissade på kassen med återvinningspapper, mitt framför ögonen på mig !!!!! Gissa om jag blev förbannad?! Jag har hittat kisspölar lite här och där, det var kissat på ett par gardiner jag höll på sy förra veckan, och nu detta. SUCK !! Jag vet inte vad jag ska ta mig till??? Ja nu blir det i första hand eget rum, och sedan får jag ta och tänka över situationen.
#0 Lycka till idag. Hoppas du får en fin tur till Norrland. Vilket häftigt inslag om bröllopet:-) Det hade varit något, och romantiskt var det också. Vi firade silverbröllop för 3 år sedan, rätt romantiskt det också. I en husbåt på en flod i Indien.
#5 Himmel vilken källare du får, så skönt för dig. Då slipper du en massa hår som alltid samlas när man kammar och blåser dom, bara det . Och att kunna ha alla grejor framme, så dom finns där på plats, det är guld värt.
Men nu har min diskmaskin tystnat, vilket innebär att vattenskålarna är färdiga. Dax att dela ut dom, mocka lådor och allt annat som ska göras med (o)djuren *hihi* sedan kanske det blir några minuter till mig också.
Ha en skön dag allihop
Hälsar Lotta P