Hela kullen...
Jag vet att jag lovat för ett bra tag sen att lägga ut foton på hela kullen och nu så har jag knäppt kort som man ser att det är en katt på bilderna inte bara någe sudd
Jag har fortfarande långt kvar innan jag har kommit upp till somligas fotograf nivåer men som sagt Rom byggdes inte på en dag *skratt* Dom ÄR långnästa och ett tag så såg en utav flickorna ut lite som en schimpans *asg* men men det händer mycket efter vägen… Håll till godo så länge/ Helen

Vilka raringar!!! *ler* Sötenosar!
Dom e' jättesöta och som du säger: mycket händer under uppväxten!
visst är de lite långnästa..men det vet vi ju att många ,,många chokladkatter är
men choklad är mums ändå….jättefina är de
Mumsigt söta små ullnystan
Hälsar Lotta P
Jätte fina å vilka vackra färger!

Men såna SÖTNOSAR! Helt underbara!!

Söta små troll och som du säger Rom byggdes inte på en dag. garttis till dina små.
Love!!!

Grattis till goa kattungar
!
Chokladtabbyn är bara för söt
" Apan " kommer att göra en sällskapsköpare jättelycklig
// Mia
// Mia

Tack alla för era gulliga kommentarer, har man en s..tdag och går in o läser så blir dagen genast mycket bättre. Det värmer ska ni veta
Hela kullen ser för övrigt ut som barbapappa, vette sjuttsingen om det är grädde mammakatt matar dom med *skratt* Sant som ni säger att tyvärr är det ju lite längre näsa på choklad eller anlagskissarn men jobbar vi tillsammans så ska det nog gå åt ett annat håll. Jag har ju Banditen aka Björne nu för tiden härhemma att blanda med och att han präglar sina barn rätt har vi ju redan fått bevis på
Framtiden ska bli sååååå spännande tycker jag.
Så söta små, de ser lite busiga ut.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vilka små godingar
. All lycka med dom
//Tessan

Kanonfina bara sött med stora nosar hehe

Nytt kort på monkeyface
Även kallad "Vilda" för mer passande namn kan hon inte ha.
Åh..har du oxå en Vilda
så himla fint namn tycker jag
o katten du visar oss är såååå söt

Vilken lietn sötnos 
Vilda passar henne perfekt & är dessutom ett vackert namn
// Mia
// Mia

JÄTTESÖTA BEBBAR!!
tycker Lisa L S*Amors Troll