Tidig kylig måndag den 14 juli
Godmorgon på er alla iFocus användare/besökare.
Klockan är bara 04.38 här och jag har varit uppe sedan 03.15 då vi steg upp för att äta frukost innan HAsse skulle bege sig till Jobbet ute i STockholms skärgård. Så nu är jag gräsänka till torsdag kväll igen. När vi kom upp var det bara 8 grader och barometern visade på full sol idag. Jag ser solens strålar genom talltopparna och det verkar absolut bli en fin dag.
I går var Jessica här och vi grillade öring i folie på grillen ute, gissa om det var gott. Igelkottarna tyckte etsamma om esterna:-) 5 stycken har jag nu som jag utfodrar varje dag med matrester, gammalt bröd och torrfoder. Jag köper konsums egna foder det är billigt. Annars blir man ju ruinerad om man ska utfodra 5 stycken en hel sommar.
I kväll ska vi och se filmen Mamma Mia, det ska bli spännane att se om den är så bra som förväntat.
Jo jag blev lite ledsen igår. Jessica upptäckte nämligen att Skrutten drar något snett i nos/käkpartiet. Så hon kommer att säljas till sällskap och Pärlan får vänta på sin pensionering ett tag till. Snittet som gjordes på hene var ju inte p.g.av att det var något fel på henne så det är helt OK men en kull till. denna gång blir det dock med en annan hane, och då satsar jag på vitfläck. Det är ju ndå det jag brinner för, även om jag numera "jobbar" i liten skala. Ha ha ha, ja nog är det liten skala alltid, 1 kattunge detta året 
OK, jag hoppas ni alla får en bra dag, att ni, er familj och alla era 4-fotade vänner också har det gott, var snälla mot varandra nu
Hälsar Lotta P
Godmorgon!
Jag har ännu inte varit ute. Här finns en del pyssel att göra på morgonen.
Ja, det här med att allt ska vara helt korrekt på kattungar när man ska använda dem i avel är inte helt lätt. Lycka till sedan när du parar om!
Ha´det bäst alla
önskar Elisabet

Godmorgon!
Jag har börjat min neräkning till semestern nu bara denna vecka kvar……..läääängtar. Jag är så avensjuk på min familj som får ligga kvar i sina sängar när jag måste upp och jobba..bläää. Men nu sitter jag här på jobbet och jag ser att solen skiner där ute! Jag väntar på att min färg ska bli klar att skölja..
Ha en bra dag. //Chatrine

Jag har min första riktiga semesterdag idag i ett strålande väder här i Göteborg. Men innan jag beger mig ut i detta väder ska det städas. Kan ju inte begära av kattvakten att h*n ska städa när man är bortrest över en helg.
/Ingela

God förmiddag !
Min nedräkning har också börjat. Två veckor kvar har jag innan min semester börjar, och det är lite så det tar emot nu. Fy hur kunde jag lägga den så sent :) Men sedan ska jag njuta av 4 veckors ledighet. Hoppas det fina vädret har kommit tills dess 
Ha en bra dag alla
/Helena