Lite söt
Nu har äntligen mina kattungar kommit efter Asteras Ayla och Asteras Arkansas! Men inget går som man vill…… fick åka in o snitta henne efter att hon fött 2 själv och de andra två ville inte alls komma ut. Jag pratade med min veterinär o vi bestämde att vi skulle göra ett snitt eftersom inget hände och hon var mkt trött. Så jag assisterade honom när han la snittet och tog hand om de små trollen!
Tyvärr så klarade sej inte en av dem. Men jag är glad att jag har dessa tre små tjejjer kvar. Vet ni vad ???? Jag fick en 01 och en 02 och en 03! En av varje! Vill bara visa er när van flickan ligger i min hand efter att ha fått lite välling nu ikväll 3 dagar gammal. Flera bilder kommer när de blivit lite större och öppnat sina ögon!

S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se
Åh, så söt man kan vara!
Grattis till bebbarna och vilken utdelning.
/Lotta
/Lotta

Tack Lotta!
Jag som alltid bara fått grabbar fick ju jackpott nu! Även den som inte klarade sej var en flicka oxå!
//Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Jätte söt !
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Grattis till de tre bebisarna! Det är en riktigt liten söt en du visar!! Tråkigt med den lilla som inte klarade sig. /Elisabet

Grattis!
den lilla på bilden va jättesöt
/ Carina

Tack Bullan,Marita, Krasivis och Kittentotts! Jag blir så glad att ni tycker om henne! Jag ser med spänning fram emot när de öppnar sina ögon, det blir ju lite mera katt då! Den lilla som gick bort var det säkert något invärtes fel på, det gick så otroligt fort. På mindre än 10 tim så var hon borta och hon åt välling bara 5 tim innan.
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Grattis till bebisarna, visst är hon söt, en riktig godbit. Lycka till med dina "töser". /7 Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Supergrattis till bebbarna.
//Tessan
Oj så näpen o söt,nu är väl Anette mallig som har blivit både mormor o farmor.Grattis till er båda.Lena

Hälsningar LENA

Lite söt???? Mycket söt
, tycker jag!!!
Kram, Lena
HOn är alldeles UNDERBAR den lilla du visar
stort grattis till din TRISSLOTT
vi håller alla tummarna för att fortsättningen går bra
GRATTIS till Aylas trillingar, den du visar är helt fantastiskt vacker. Vad är det för färger på dom ??
Men vad konstigt att hon var tvungen att snittas ?? Hon som haft så lätta förlossningar tidigare
ex.v. Första kullen hon fick bestod av 7(sju) kattungar och det tog 4 timmar………..tyvärr somnade ju 2 in ganska fort där, vilket ju inte alls är ovanligt.
Men iallafall så önskar jag dig massor av lycka till med de här tjejerna, det ska bli kul att se hur de utvecklas.
Hälsar Lotta P

Grattis till Bebbarna så liten och såååå söt
/Britt-Marie

Lite söt fniss mycket mycket söt. grattis till vitfläckar ia alla varianter

Tack för era rara ord om min lilla flicka det värmer i hjärtat!!
Lovar att fler bilder kommer på de andra två tjejjerna vartefter när de växt till sej lite mer! Utan att vara partisk så är de minst lika bra!*S*
Satt o red bilder så här kommer hon i en ny skepnad*L*
Ha det nu så gott alla i sommarvärmen!

S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Grattis till dom söta bäbbarna!!
Gunilla
kan man bli annat än dödförälskad:)

#18 Jaaaaa…jag har blivit det! De är lika bra alla tre så det kommer att bli mkt svårt att välja! Överväger om inte den andra 02 är en 01 oxå! Fast den är svart och utan silver!
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Grattis till bebbarna 
// Mia
// Mia

Grattis till dina småttingar. Man blir ju helt bebis sjuk,och jag som precis kännt en lättnad av att mina börjat flytta ut. Nu önskar jag smått igen :-))) Är man tokig eller ? 

Vill tacka er alla för den fina responsen på mina tre små töser!Ja….idag är e 1 vecka och de växer o frodas!
//Kram Lena
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Ooooh vad söt! Otroligt docksöt!!
Underbart fin bebis.