Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 863 ggr
Elisabet-E
0

Grattis älskade Bibbi Gaphals 13 år!

Idag firar vi vår gammalkatta Bibbi som fyller 13 år. Köpte hem kokt skinka som Bibbi kan mörda för och det är tur att hon inte har så mycket tänder kvar för hon verkligen hugger bitarna från fingrarna på mig. Och hennes två 10-åriga döttrar är precis likadana så det är förenat med viss livsfara att förse de där madamerna med extra gott godis :-)))

Bibbi som är en shaded silver-tjej ställdes ut en hel del förr i tiden och var ett sketet cert ifrån att bli Grand Int Champ men blev kastrat i stället. Hon placerade sig också högt upp på IDP-listan 1998 tror jag det var.

Numera är hon totalt döv men det kompenserar hon genom att bevaka våra fötter (ifall vi möjligtvis tar en tur till kylskåpet) och hon sover rätt mycket. Men rätt var det är får den gamla stollan sina ryck och leker som en kattunge.

Bibbi det är härligt att ha fått leva med dig så här länge och måtte det bli många fler år trots att du gapar och skriker så fort kammen kommer fram. Vi älskar dig ändå!

Här ett foto från förra året när vi firade 12 århttp://perser.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=6fb10931-f785-4bc3-b1c5-6a20c1d001f3&Filename=Bibbi%2012%20%C3%A5r%202007-07-11%20red.jpg

Marita-L
0

Grattis vad fina hon är !! Vad bjuds det på tro…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Sidentassen
0

G¨RATTIS GRATTIS önskar jag din GRAND old LADY !!!!!!

Hoppas hon fick skinkan alldeles själv så ingen annan snyltade på den godbiten :-)))

Hälsningar Lotta P

Kittentotts
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så söt hon är !

Kunde inte hitta skinka på bild

Det får bli en Tårta fr Kittentott´s

Annkis54
0

Åh vilken gammal skönhet
jag önskar att jag ska få såna gamla fina katter en vacker dag oxå. Min äldsta hittills har blivit 10 år.

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Tidlosa
0

JätteGrattis!!! Gamla damer och herrar är ju bara så härliga!!!!

Amorstroll
0

JÄTTEGRATTIS Elisabeth!

Till en vacker 13 åring!

önskar Lisa L S*Amors Troll