Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 669 ggr
yadhayezibas
0

Mysteriet är löst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här hemma har vi ju två st extra katter för tillfället då deras ägare är på semester. Vid flera tillfällen så har vi upptäckt att vattenkranen på ena toaletten har varit på….. Vi har kliat oss i skallen en del kan jag säga… Men nu precis nyss så såg jag vem det är som sätter på vattnet.Jo det är Sushi en av extra katterna.Hon trycker upp själva kranen med nosen så vattnet börjar rinna och så dricker hon. Skrattande Tala om smart katt eller vad säger ni? Såklart så försökte jag smyga på henne och fota och det lyckades ganska bra.

Putt med nosen….

Vips så är vattnet på…..

Och hon dricker nöjt….

Halle
0

Glad det var en duktig katt, nu behöver hon bara träna lita att även stänga kranen efter sig Flört

yadhayezibas
0

Ja det skulle ju vara bra. Vi har vaknat mitt i natten av rinnandet ifrån kranen o trott att barnen varit uppe…. Glad

Halle
0

Jag kan förstå att ni har undrat Glad.
Mina katter dom tittar på mig tills jag förstår att jag ska öppna kran, de är av den latare sortens perser (för jag vill ju inte tro att dom är mindre intelligenta Flört)

Sidentassen
0

Vilken liten rackare, ha ha ha ha, där får du för att lilleman inte får flytta till Ramnäs -)

Säjer Lotta P

Annkis54
0

hi hi
så finurlig

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Skrattade gott!

Ja det va en smart tjej, men det är ju en padda, de är kloka tjejer. Du får ta tassen på henne och lära henne stänga också:))

/ Carina

lenaP3
0

Vilken härlig katt! Hoppas hon aldrig lär sig att stänga "ploppen" först, då kan det gå illa Fundersam

//P3

frukove
0

Så himla smart katt!

Roligt att du lyckades lösa mysteriet!

Vilken rolig bild! 

Mina hane hör också till den latare sorten som jamar tills jag sätter på kranen.

Kökskranen är däremot högre så det slutar alltid med att han lyckas få vatten i näsan.

Heléne

Amorstroll
0

Visst är de smartare än vi egentligen tror! Tyvärr har jag fått översvämning i badrummet  ett flertag gånger p g a dessa tilltag.

Heléne sätter in fotot på din Lill-Olle eftersom du inte kan göra det själv.

Kram Lisa L S*Amors Troll