Perser iFokus

Perser

Etikett: 19-änglar
Läst 1376 ggr
[Baboos]
0

Två har fått somna in i dag!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina två äldsta katter har fått somna in i dag!
Flisan 14 år (svart/vit) och Sessan (creme) 15 år. Fast man har några till så är det så tomt efter dem.

Marita-L
0

Snyft … det spelar nog ingen roll hur många man har utan det blir alltid ett litet hål när någon gång bort.

Kramar till dig vännen

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

[Baboos]
0

Tack Marita!GråterGlad

Sidentassen
0

Åhh hade du dom kvar så länge. Jag känner ju igen dom mycket väl från tiden i IDP.

Jag sörjer med dig, vet hur det känns inombords, jag har ju fått ta adjö av många under den här tiden och det gör så ont.

Men när du ser dom du fortfarande har kvar omkring dig så får du tänka på hur lyckligt lottad du är, som har just dom. De kommer att trösta dig och ge dig kärlek även för de två som somnade gott idag.

Var rädd om dig

STOR KRAM från Lotta P

(JAg tror nog Jessica är med på ett hörn av den kramen också)

[Baboos]
0

Tack Lotta!!
Hälsa!Glad

Kittentotts
0

Tänker på dig !

Massa Kramar!

/ Carina

miapia
0

tänker på dig jonas nu  skall du veta jag lider med dig

styrke kramar från miapia med katter

[Baboos]
0

Tack Carina och MiaPia!

yadhayezibas
0

De blev ju ändå gamla inte alla som blir det…

Tröstkram ifrån oss

Annkis54
0

Åh Jonas…jag lider med dig
I LOVE YOU

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Elisabet-E
0

Det är extra svårt att mista katter man levt med så länge. Jag beklagar verkligen och lider med dig :-(

Herregud jag minns Flisan som kattunge när hon sopade rent på prisbordet. Och TV-stjärna var hon också….

De har haft ett härligt liv hos dig och fått bli gamla, det hedrar dig Jonas!

Många kramar / Elisabet

krasivis
0

Hej! Vi känner ju inte varandra men jag vill ändå beklaga sorgen efter dina missar! /Elisabet

manbukten
0

Beklagar den stora tomheten och sorgen. Men det fick och långt liv så de har säkert haft det bra

KungBores
0

Så tråkigt Jonas med dina gamla katter. Men tänk på alla lyckliga ögonblick som du haft med dem.
På något sätt finns de ju ändå kvar i ditt hjärta även om de inte längre fysikst är med dig.
/Ingela

Liljekatten
0

Så sorgligt när man tvingas skiljas från sina älsklingar. Givetvis lämnar de ett tomrum efter sig. Speciellt när man delat så många år med dem.

Tröstkramar till dej, Jonas!

Lotta

simzonites
0

Tänker på dig Jonas! Men så fint ändå, mitt i all sorgen, att de båda fick gå över till andra sidan tillsammans.

Kram Lotta

/Lotta

[Guardians]
0

Så sorgligt Jonas men ändå en sån förmån att få ha dessa katter under så lång tid i ditt liv, inte varken många katter eller ägare förunnat, nu vandrar de tillsammans där krämpor inte finns.

Tessan73
0

Usch det är alltid jobbigt att ta bort vår älskade kissar, men oj Jonas vad länge du fått haft dom.

Tröstkramar till dig

kram Tessan

[Baboos]
0

Tack! alla!

Bullan
0

Ja huga…det absolut värsta med att vara djurägare, är ju den dagen man måste ta dessa jobbiga och svåra beslutLedsen Dina damer nådde en hög ålder och det är ju ett fint betyg till dej som djurägare, så de måste ha haft ett gott livGlad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

kalltorpets
0

Åhh.. Så tåkigt Jonas! Vet  hur det känns när en gamling går ur tidenGråter. Min älskade Olivia 15 år fick somna in i slutet av februari(cancer) och först nu klarar jag av att berätta detta utan att gråta(kommer lite tårar ändå).Gråter  Iallafall saknar jag digSkrattande!!!!!!

Kramar, Lena Fritz

miascharming
0

TRÖSTKRAMAR

// Mia

Sidentassen
0

#20 Ja du fick ju tröstkramar då Lena efter att jag kommit hem, men jag vet hur högt älskad OCH underbar Olivia var och hur jobbigt det var för dig också. Men hon fick ju många fantastiska år tillsammans med dig. Men samtidigt vet jag ju hur många gånger du sagt till mig att den dagen det är dax för Olivia då vet jag inte vad jag ska göra, det klarar jag inte  …………. 15 år fick ni, kom ihåg dom Glad

Hälsar Lotta P

Lovebuffen
0

Lider uppriktigt med dig!!! Vet hur svårt det är tvingas en familjemedlem somna in…..Gråter

Skickar massor med TRÖSTKRAMAR och STYRKEKRAMAR!!

[Baboos]
0

Ja du Lena, det var ett tag sedan vi sågs.
Du får väl ställa på IDP utsställning så vi får ses lite……Glad