Vilken miss!
Jag besiktade kullen idag och bad veterinären kolla Vanilla Ice noga eftersom jag varit osäker på honom sedan han föddes, såg inte riktigt ut som en hona men heller inte hane. Det är en hona och gissa om jag tyckte det var kul! Veterinären var 100% säker och han törs ju trycka och klämma på ett annat sätt än vad jag vågat. Att jag reggade henne som hane var dels för att jag var osäker och dels att jag inte trodde att jag skulle ha sån tur att det bara var tjejer :)
Så här är Vanilla Ice, hona, ev till salu.

//P3
*LOL LOL* Så kul Lena:-)
Jag har själv gjort samma sak för många år sedan med en blåvit hona som var en hane till jag kom med honom till vet och han blev en hon istället, men visst blir man glad. Speciellt om dom är så fin som din "Miss" här :-)
Lycka till med henne. Jag skulle behållt henne om jag var du
Hälsar Lotta P

#1 Ja, det verkar ha hänt många samma sak och när missen går åt det här hållet så gör det ju inget :)
Hon är jättesöt och en go tjej men eftersom jag behåller Vanessa så får den här tjejen flytta till lämpligt hem, måste tänka på att jag inte ska ha för många.
//P3

Ja jag fick mej ett GOTT SKRATT då du ringde i går och berättade!!!! MEN man ska väl inte säga nåt för man kan ju själv göra fel nån gång….
Men fiin fiin är hon tjejen!!!!!!!!!!!!!!
Vi ses till lunchen Gumman.
Kram
Chatrine

#2 Visst är det svårt att se skillnad på könen på vissa katter. Jag har lyckats två gånger redan, sådant kan hända alla, både nybörjare och de som hållt på länge och det känns skönt.
Grattis till din söta tjej, hoppas du hittar ett bra hem till henne // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Ja detta med kön kan vara lite knepigt imellanåt
Min creme kull är ännu inte könsbestämd
Ska ta mig en rejäl titt idag, kanske löser jag detta då, brukar inte ha problem, men vissa är??
Kullen igår som föddes tror jag mig vara klar med iallafall
/ Carina

Så det kan bli!
Men så sööööt, ja VACKER hon är!
Jag har också varit med om samma sak, fast med Europé (hade väl aldrig trott det skulle komma en cremespotted hona i kombinationen rödtabby hane - blåsköldpadd hona)
Men vad kul!!
grattis till den missen..hehe blev lite dubbeltydigt där:)

hi hi hi,,,grattis till honan.
Men gud så fin hon är,,,helt underbar.
//Tessan