Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 709 ggr
kittylina
0

hjälp med omöjlig perserhona

Min perserhona Ciara är helt omöjlig vid pälsvård(borts o bad)Och nu har hon blivit ganska så tovig längs med sidorna samt under kragen.Jag undrar om någon har något tips på vad jag kan göra.Det hjälper inte att tala lugnt till henne,har försökt…..

Funderar på att ta henne till någon som kan det här med kattvård men har ej hittat någon i Göteborg.Vet ni någon??

[Guardians]
0

I Göteborg, på vegagatan finns 

www.gghk.nu

hon som klipper där är jätteduktig och till bra pris.

kittylina
0

ok tack..vet du ca-pris?

Jag ska kolla sidan direkt!

Marita-L
0

Här är en länk till Elisabet hon är duktig hör med henne. Hon är också medlem här på fokus..

http://home.swipnet.se/Pepasas/omoss.htm

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

[Guardians]
0

#3, trodde inte Elisabet klippte längre, men gör hon det så är det ju perfekt, hoppas Elisabet själv ser detta så man vet då man ofata ser dessa frågor.

Kittentotts
0

Elisabet har slutat med sitt Trim

Vart bor du i Göteborg?

Tror min väninna går till Vegagatan, de ska vara väldigt billiga dessutom, dit hon går iallafall, men viktigast är ju katten blir klippt

/ Carina

kittylina
0

Jag bor i Frölunda.men jag ska prata med dom på vegagatan.Priset är ju  inte så viktigt ,huvudsaken är att katten blir  klippt,som du saSkrattande

Marita-L
0

#5 okej det visst jag inteGenerad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Elisabet-E
0

Det stämmer att jag lagt ner mitt trim. Sätter med mig glädje i bilen och puttrar iväg till mitt välbetalda jobb. Saldot på bankkontot är numera en trevlig läsning och man kan shoppa loss när andan faller på :-))

GG Hund och Katt på Vegagatan i Göteborg är duktiga och dit hänvisar jag alla som ringer mig.

kittylina
0

Okej.Tack för hjälpen!