Godmorgon 8 Juli
Regnig natt har det varit, va precis ute med voffsingen.
Och nu va det min tur ta över skiftet här hemma, och gubben gick och la sig, nu får han sova till 12, sen hoppas jag kunna åka handla in maten
Pia vår tjej är idag i dag 64, hon har vaggat runt hela dagen igår med korta stunder bara att vila. Inatt har hon inte lagt sig ner alls, så vi vågar inte lämna henne utan uppsikt. Bra kunna ta skift i dessa lägena. Hon är ju förstföderska så man vet ju inte om hon säger till el ej då det är dags
Annars så blir dagen som den blir, vaka och se på Tv osv
Ha en bra dag!
/ Carina
Godmorgon! Godmorgon!
Här är det åxå mulet och blött, fast äntligen är det behaglig temperatur innomhus, har varit för varmt i sovrummet nu ett tag. Vi kan ju inte sova med fönstret öppet, dels pga flugor men mest för att tåget rusar förbi 20m från vårt sovrum. AC är vi för snåla för. 
Dagen bjuder på jobb å jobb å jobb, ska först förvärvsarbeta på mitt vanliga jobb sen ska jag röja och städa hemma för det rivs väggar här (Badrumsbygge). Jobbigt men roligt.
Carina, lycka till med alla bebbarna!
Hoppas alla får en bra dag!
/Anne ; )
Bifogar en bild på dryga 5kg exothona i en fruktskål.

Godmorgon från ett varmt och soligt Trelleborg. Här har inte kommit något regn ännu, men det är nog på väg, det är mörkt vid sjösidan. Idag ska vi fortsätta röja i garderober och klädkammare, vad man sparar mycket onödigt.
#0 Carina så skönt att ni kan sova i skift, håller tummarna för att det går bra för Pia.
Ha en skön tisdag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Go´morron!
Idag e d en trötter Harlibrie´s Tina "vid spakarna"; Nova har sove´ som en liten prinsessa hela natten & vaknade inte förns 0530 med sitt underbara "baby-joller" & ett tandlöst leende på läpparna; men förra veckans stress med födelsekalas & poolparty, rullar som en "mol-orm" i hela kroppen & d känns som jag har "huvve under armen"….
#0 håller tummarna att allt går bra med förlossningen & visst e d kanon att man kan gå skiftgång *ler* så ser ju vårat liv ut just nu me, fast av andra anledningar *ler*
#1 Va kul att få ett nytt badrum d vill jag åxå ha *ler*
Ha en underbar dag till Er alla!!!
Kramar!
Tina
Godmorgon till er allihopa.
Här i Ramnäs är det mulet, och det ser inte ut som om solen skulle kunna komma fram heller. Nåväl, då kan man ju kanske få lite gjort inne, jag hör till de där som inte kan vara inne och "greja" om solen är framme. Man måste ta tillvara på det tycker jag, rätt som det är blir det som dagens väder.
Gårdagen använde jag till att sova och sova OCH sova. Jag var helt utslagen. Fixade bara det jag måste, alltså katterna, deras vattentorn, lådor och bäddade rent i sängarna, sedan var det soffan som gällde. Och inte hade jag problem med att sova trots att alla katterna trängdes runt omkring mig. DÅ är man uttröttad.
#0 Hoppas det händer något snart hos er så ni slipper sova i skift. Det blir ju jobbigt det också.
#1 Åååh så avundsjuk jag blir på dig, nytt badrum, vill ha jag oxå !!! Vi har ett rum uppe där vi sover som är tänkt till badrum, men det har bara kommit till tanke än så länge. Det är bara timret där och inget golv, så det är ju lite jobb, men en dag så…………….. Sen undrar jag om du tagit hål i bordet under skålen, hur skulle knäppedissan annars få plats där ??:-)
Ha en skön dag nu allihop
Hälsar Lotta P
ja i dag är en underbar dag jippiiii

Godmorgon från ett soligt Sandviken.
Idag ska jag fortsätta att tömma den gamla lägenheten.Hoppas att få den någorlunda tom idag så jag kan börja lite smått med städningen i veckan.
Känns inget vidare att man har det hängandes över sig men igår sa min kropp ifrån helt och jag ägnade dagen till att bada två katter som levererades istället.
På eftermiddagen var Jonny här och satte upp nät för ena balkongen så nu kan missarna andas friskluft igen :-)
Tanken var väl att jag skulle besöka Ikea oxå för att inhandla gardinstänger,blommor och småsaker som fattas men se DÄR sa kroppen rejält ifrån och jag får försöka att åka in mot kvällen istället,man vill ju gärna ha upp gardinerna och blommor i alla fönster.
#0 Carina….håller BÅDA tummarna att det går bra för din förstföderska och att BEBBARNA kommer snart så ni får sova tillsammans *blink,blink* Duktig man har du i vilket fall som är med och sköter allt kring katterna,var hittar man en sån? *ASG*
nääää, nu ska jag sätta lite fart igen,för blir man sittandes för länge vid datorn är det svårt att komma igång .-).
Ha en underbar fortsättning på tisdagen allesammans.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
God middag!
Här i Kalmar skiftar vädret hela tiden idag, solsken, regn, åska och mulet osv.
Vi har inte heller sovit så mycket inatt, Gori håller på bebbarna än, idag är hon på dag 66.
Jag ska sätta mig och "scrappa" håller på med en överraskning till min systerdotter som fyller 19 år den 14:e, hon tog studenten i juni så jag ska göra ett scrapbookingalbum med bilder från bal och studentfirande till henne.
Jag får ta värktabletter för att orka med värken nu, jobbigt. Men man får kämpa på.
/Lotta
/Lotta
#4 Tro det eller ej men hon klääääämmer sig verkligen ner i den och kan ligga så i ett par timmar….. Därav smeknamnet Knäppedissan (Diesel).
/Anne 
#8 ha ha ha, vet ej om jag tror dig *ha ha ha* Jo självklart gör jag det. Ja dom är roliga desa djur………himla kul smeknamn må jag säja:-)
Hälsar Lotta P

#6 Jo Lena! Man måste för träffa en sådand man känna rätt vibbar, annars så va det bra gå med vännerna på krogen, där satt han så fint bakom min rygg, med lite snaps så vågade även jag vända mig för prata
/ Carina

#10 Aha, så då är det krogen som gäller :-)
Men jag dricker inte snaps….hmmmmm kanske ett glas rött går lika bra? Ähhh va 17 ….jag har mål i mun *asg*
Kanske finns han mannen i mitt liv någonstans då jag har tid och är redo.
Men jag är ju lite "kräsen" jag oxå…….han måste ju gilla KATTER *big smile*
Kram och hoppas att dina vaknätter snart är över.
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#11 Mannen i ditt liv finns därute, det är bara det man ska ha turen finna varann.
Johnny har växt in i livet med djur runt sig, detta har alltid varit mitt liv
Idag är han helt salig i detta, han har ikväll suttit med mig och förslöst vår lilla Pia, detta är hans älskling
/ Carina